21 Reacties

vorig jaar

Heb je enkel bureau’s gecontacteerd of ook zelfstandige? Misschien is dat nog een optie? 🥺 Hoop echt dat je wat vind!

vorig jaar

Waar in Noord Holland?

vorig jaar

Reactie op AU3🤍

Heb je enkel bureau’s gecontacteerd of ook zelfstandige? Misschien is dat n ...
Jaaa ook, helaas alles vol

vorig jaar

Reactie op Saar040404

Waar in Noord Holland?
Amsterdam, haarlem, ijmuiden

vorig jaar

Reactie op bibielk

Ah oké dan kan ik je helaas ook niet helpen. Ik hoop dat er een oplossing voor je komt🍀

vorig jaar

Mischien dat je verloskundige kan helpen, dat hielp bij mijn ook

vorig jaar

Och jeetje wat naar!! Zou het ook ergens mogelijk zijn om in ieder geval opstartzorg/eerste dag hulp te krijgen? Niet echt wat je wilt, maar dat is misschien iets.

vorig jaar

Ik heb ook (nog) geen kraamzorg, mijn zorgverzekering heeft hierin ook proberen te bemiddelen maar die hier in de buurt zitten zitten ook allemaal vol. Hun zeide dat t slim was om bij 1op1 kraamzorg aan te melden daar kunnen zelfstandige bij jou reageren als hun nog plek hebben. Ik heb er zelf persoonlijk geen stress om bij 1e en 2e zijn ze niet de geplande tijd geweest

vorig jaar

Reactie op bibielk

Pro care kraamzorg had een paar weken geleden nog plek voor mij in oktober, probeer die even!

vorig jaar

Meld je in ieder geval bij ze zorgverzekeraar. Ik heb begrepen dat zij ook nog kunnen meekijken. Ook op wachtlijsten kan het schelen. Mijn buurvrouwtje heeft uiteindelijk nog met 7 maanden alsnog een plek gevonden

vorig jaar

In principe moet de eerste kraamzorg waar je je aanmeld je aannemen voor minimale zorg van 24 uur.

vorig jaar

Wanneer ben je uitgerekend? Ik ben kraamverzorgende in die regio heb veel contacten.

vorig jaar

Kraamvogel? House of care? Kraamzorg de waarden? In jou omgeving

vorig jaar

Navivia kraamzorg?

vorig jaar

Zit er misschien een kraamhotel bij jullie in de buurt? Dat zou ook nog een optie kunnen zijn

vorig jaar

Ik zou ook zzp’ers bellen of zij nog iemand weten. Zo had iemand voor mij ook nog iemand. Soms valt er iemand uit waardoor er dan plek komt.

vorig jaar

Mammae mia in Amsterdam?

vorig jaar

Kraamzus?

vorig jaar

Dankjullie wel allemaal! Ik ga gelijk bellen morgen❤️❤️

vorig jaar

Nog gelukt?