18 Reacties

één maand geleden

Hier ook meegemaakt bij de 1e.. Ze kwamen toen nog 2 keer terug en wederom onvoldoende, dus een afspraak in het audiologisch centrum voor uitgebreider onderzoek waar niks aan de hand bleek. Er zat nog vruchtwater in haar oortjes wat tijd nodig had om in te drogen. Dus er hoeft zeker niks aan de hand te zijn!

één maand geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad. Bij de eerste keer op dag 5 was de gehoortest aan beide oren 3 x mislukt. Een week later is de test nog een keer afgenomen en waren beiden oren wel goed ! De eerste keer had hij ook wat oorsmeer en de dame die de test af nam gaf aan dat het vaker voorkomt dat de test de eerste keer mislukt en ze een week later moeten terugkomen. Het advies was om het oortje te masseren zodat het oorsmeer/vruchtwater los kon komen.

één maand geleden

Hier zijn de testen bij 1 oortje ook niet geslaagd. We hebben een doorverwijzing voor het audiologisch centrum gekregen. Ze gaven aan dat er bv. ook nog vruchtwater of oorsmeer in het oortje zou kunnen zetten. Ze reageert wel goed op geluiden dus vooralsnog maken we ons geen zorgen en wachten we de afspraak af.

één maand geleden

Mijn dochter heeft ook al 2 testen gehad, haar rechter oor was goed maar de linker niet.. We gaan nu door voor een derde test

één maand geleden

Bij ons deed hij het ook niet aan één kant. Ook al zeggen ze het komt vaak voor je gaat je toch zorgen maken. Tweede keer was helemaal goed!!

één maand geleden

Is ook handig als hun voor de gehoortest komen om het kindje niet te laten badderen...kan water in oortjes dan blijven

één maand geleden

Mijn baby heeft hem in het ziekenhuis gehad. Ze is geslaagd maar het was nog best een priegelig klusje om die nobs op de goede plekken te krijgen. Koste wat moeite. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar probeer je niet teveel zorgen te maken als zij dat ook niet doen.

één maand geleden

Reactie op Daniek12

Is ook handig als hun voor de gehoortest komen om het kindje niet te laten ...
Hij was indd ook nog niet in bad geweest

één maand geleden

Reactie op Suzi98

Bij ons deed hij het ook niet aan één kant. Ook al zeggen ze het komt vaak ...
Bij mij zoontje is beiden oren eerste keer niet gelukt nu nog afwachten voor de tweede keer

één maand geleden

Reactie op Farah Aarrass

Bij mij zoontje is beiden oren eerste keer niet gelukt nu nog afwachten voo ...
Hier bij onze dochter ook beide oren eerste x niet gelukt dinsdag komen ze voor een 2e keer

één maand geleden

Reactie op Farah Aarrass

Bij mij zoontje is beiden oren eerste keer niet gelukt nu nog afwachten voo ...
Dit hoor je echt vaker, nog geen zorgen! Snap dat t lastig is hoor is ook spannend maar in de meeste gevallen zit het goed. Zie je hem reageren op geluiden?

15 dagen geleden

Vandaag voor de derde keer een gehoortest gehad.. bij de vorige 2 testen kwam haar linker oor er niet door heen.. Bij deze test gelukkig wel 🥰

15 dagen geleden

Bij ons moest de test 3 x opnieuw vanwege het rechter oortje niet goed genoeg was.. pas met de andere test drie week later was het voldoende.. ik zou me absoluut geen zorgen maken want dit gebeurt ontzettend vaak.. zelfs als je naar het ziekenhuis wordt doorgestuurd na de 4e keer kan het nog steeds voldoende worden! De gehoorgangen zijn vaak nog erg smal of er zit iets van vruchtwater in het oor nog of de vochtigheid van buiten! Ze zijn nog zo klein en sommige dingen hebben nog even tijd nodig om te ontwikkelen en dan is de test soms net nog te vroeg voor je kleintje!

3 dagen geleden

Reactie op Happymealtje

Hier zijn de testen bij 1 oortje ook niet geslaagd. We hebben een doorverwi ...
Mag ik vragen wat de uitslag was bij het audiologisch centrum? Wij worden ook nu doorgestuurd daar na toe!

3 dagen geleden

Reactie op mammavann

Mag ik vragen wat de uitslag was bij het audiologisch centrum? Wij worden o ...
Helaas niet goed. Mijn dochter heeft gehoorverlies aan beide kanten. Aan 1 kant zal ze een gehoorapparaatje moeten. Aan de andere kant is het nog niet duidelijk aangezien ze daar vocht achter het trommelvlies heeft. Het vocht zou daar het verlies kunnen veroorzaken.

3 dagen geleden

Reactie op Happymealtje

Helaas niet goed. Mijn dochter heeft gehoorverlies aan beide kanten. Aan 1 ...
Ah wat super rot zo uitslag! Hopelijk is het aan de ene kant dan vocht. Gelukkig kunnen ze wel veel met een gehoorapparaat tegenwoordig maar je wilt gewoon dat je kind niks heeft hè. Wij wachten op een afspraak. 1 oor is al wel goed er door gekomen alleen de andere dus niet. Dankjewel voor je reactie!

3 dagen geleden

Reactie op mammavann

Ah wat super rot zo uitslag! Hopelijk is het aan de ene kant dan vocht. Gel ...
Je haalt mij precies de woorden uit de mond! Het is bij ons nu wel gezakt qua emoties. Was in het begin er echt mega verdrietig onder, maar het zit in de familie dus het komt niet helemaal uit de lucht vallen. Succes met jullie afspraak!

3 dagen geleden

Reactie op Happymealtje

Je haalt mij precies de woorden uit de mond! Het is bij ons nu wel gezakt q ...
Ja ik snap je gevoelens goed. Mijn broer is aan 1 oor doof, dat hebben wij natuurlijk ook altijd wel in ons achterhoofd, al weten we niet of dat erfelijk is. Dankjewel!