47 Reacties

2 maanden geleden

Volg! Ik ben ook benieuwd, zou je de datum van de keizersnee delen met je naasten?

2 maanden geleden

Ik volg ook! Wij delen de datum wel met opa en oma’s en mijn broers gezin. Ook uit praktisch oogpunt. Hebben jullie al een datum? Mag je kiezen of wordt er gewoon wat ingepland? As donderdag heb ik hierover een gesprek en controle

2 maanden geleden

Reactie op Emm93

Volg! Ik ben ook benieuwd, zou je de datum van de keizersnee delen met je ...
Wij delen dit wel! Vergeet op jouw bericht te reageren

2 maanden geleden

Hier ook een volg! Ik heb van de week de datum doorgekregen. Wij hebben besloten om deze voor ons zelf te houden. Want als mn vliezen eerder breken of de weeën beginnen dan moet ik direct naar het ziekenhuis voor de keizersnede.

2 maanden geleden

Reactie op Michèllex

Ik volg ook! Wij delen de datum wel met opa en oma’s en mijn broers gezin. ...
Nee je mag niet zelf kiezen! Je word gewoon ingepland

2 maanden geleden

Ik heb een geplande keizersnee gehad. Lees je een beetje in vond het wel emotioneel omdat je weet wanneer en ongeveer hoelaat je je Kleine vast houd. Mochten je vliezen niet eerder breken of andere noodzaak! Vond het heel fijn en rustig gaan! Mijn herstel was opzich goed je slikt je hoeveelheid pmol en ibuprofen. Heb er eigenlijk weinig last van gehad merkte wel dat mijn bekken achteraf een flinke dreun hebben gehad en had zoon 3 maanden lang moeite met draaien in bed. Dat lukt je de eerste tijd niet🫢 Verder echt om hulp vragen met tillen en bijvoorbeeld de was. En ik was 1 op de zoveel die een ontsteking kreeg in mijn wond maar die kans is echt nihil.. zoals het nu staat mag ik op natuurlijke wijze bevallen!

2 maanden geleden

Ik heb de vorige keer een spoed gehad en ga nu voor een geplande. Ze gaven aan dat er niet super veel verschil zit maar dat het allemaal iets rustiger en gemoedelijker gaat dan met spoed. Maar ook die heb ik als prettig ervaren. Wij vertellen de opa's en oma's wanneer in verband met oppassen op ons zoontje.

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een geplande keizersnede gehad en nu weer een gepland. De eerste keer was het kort van de voren besloten wanneer het zou plaatsvinden (2 dagen) dus had ik minder tijd om me voor te bereiden. Ik vond het wel als prettig ervaren. De pijn is vrij heftig op de eerste twee dagen maar daarna viel het volgens mij wel mee. Ik heb helaas niet de rust kunnen nemen die nodig was omdat ik mijn zoon iedere dag moest bezoeken in het ziekenhuis. Verder voelde het toch als een speciaal moment, en werd ik goed begeleid. Het is zeker niet ‘minder’ dan een natuurlijke bevalling. Al kan ik het zelf daar niet mee vergelijken. Nu staat mij de datum al vast en vind ik het ook wel prettig dat het nu minder uit noodzaak gepland is. Verder ook wel een gek idee dat als alles goed gaat je zelf min of meer de verjaardag van je kind kiest! (Wij mochten kiezen uit een aantal dagen)

2 maanden geleden

Ik krijg ook een geplande keizersnede (17/10), we hebben hem al gepland. We konden niet zelf kiezen.

2 maanden geleden

Mijn vorige was een geplande keizersnede en werd uiteindelijk een spoed keizersnede met 38.1 weken ivm gebroken vliezen. Ik vond het erg snel gaan en het getrek op de tafel maakte het wat luguber in mijn ogen. Mijn buikspieren waren ook erg strak en er moest een zuignap aan te pas komen om hem eruit te krijgen.. Maar deze word weer een keizersnede (heb al een datum mits het niet gewoon anders loopt weer van de keer). Mocht zelf wel een datum kiezen in de 39e (werk)week. Alleen mijn vader krijgt de datum door ivm oppas van ons zoontje. Uiteindelijk weet je ook nooit hoe het echt loopt en wil niet direct een zee aan berichten krijgen op de dag van bevallen… Onderschat het herstel verder niet, ik heb wel flink pijn gehad aan 1 kant omdat ik te snel uit mijn bed sprong.. het leek wel of er iets knapte en echt maanden last van gehad..

2 maanden geleden

Reactie op RobinB122

Nee je mag niet zelf kiezen! Je word gewoon ingepland
Zal per ziekenhuis verschillen denk ik

2 maanden geleden

Heel misschien moet ik ook een geplande ivm stuit en grote baby. Over 2 weken versie dus dan weten we meer. Maar lijkt me zo raar idee. Dat je dan gaat slapen en de volgende dag opstaat, in de auto stapt en weet dat je op ongeveer die en die tijd een baby hebt.

2 maanden geleden

Ik tel nu echt de dagen af. En jullie? Staat het bij jullie al vast?

2 maanden geleden

Reactie op Preemiemum

Ik tel nu echt de dagen af. En jullie? Staat het bij jullie al vast?
Ik ook!! Ik heb hem 2 oktober! En jij?

2 maanden geleden

Reactie op Abacadabra200000

Ik ook!! Ik heb hem 2 oktober! En jij?
Oh snel! Ik moet nog 2 weken 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Preemiemum

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een geplande keizersnede gehad en nu we ...
Bij welk termijn krijg jij je geplande keizersnede? En heb je zelf de datum Mogen kiezen

2 maanden geleden

Reactie op lauraaaa1995

Ik krijg ook een geplande keizersnede (17/10), we hebben hem al gepland. We ...
Hoe ver ben jij nu!

2 maanden geleden

Reactie op Preemiemum

Oh snel! Ik moet nog 2 weken 🤞
Jaa ik tel ook al af! Nog 2 weken hier ook

2 maanden geleden

Reactie op Ss1997

Bij welk termijn krijg jij je geplande keizersnede? En heb je zelf de datu ...
38 weken, ik mocht uit een paar data kiezen ☺️

2 maanden geleden

Ik heb hem volgende week in mn 39e week en mocht geen datum kiezen. De tijd is ook echt super rot, in de middag pas dus hele dag nerveus tegenop kijken en de hele dag niet kunnen eten en bijna niet kunnen drinken. Baal daar best wel van, maarja het is wat het is blijkbaar.