47 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op NoorderIicht
Ik hoop dat je inmiddels toch je kleintje in je armen hebt mogen sluiten! ❤ ...
Jaa ze is er! Om 14.39 geboren. We hadden een Gentle Sectio, dus de kleine meid en mn partner zijn de hele tijd bij me geweest🥰
2 maanden geleden
Reactie op Westlandse92
Jaa ze is er! Om 14.39 geboren. We hadden een Gentle Sectio, dus de kleine ...
Gefeliciteerd! 🩷
één maand geleden
Hoi, hier geen geplande keizersnee maar een spoed. Doordat ik nog maar 5cm ontsluiting had en de kleine man in het vruchtwater had gepoept en zijn hartslag na elke wee daalde hebben we ervoor gekozen om een spoed keizersnee te doen. Eerst de ruggenprik gehad waar ik erg tegenop zat, gelukkig viel het reuze mee! En dat luchtte zo erg op want de weeën waren al erg pijnlijk. De bevalling vond ik erg fijn en we waren goed geholpen door lieve artsen. Onze kleine man is om 18:15 geboren en om 18:30 ongeveer waren we alweer in onze kamer, toen de ruggenprik was uitgewerkt had ik niet heel veel pijn maar lachen deed pijn en sommige bewegingen. Heb toen om de 6 uur ongv 2 paracetamol en 1 ibuprofen gekregen en dat hielp bij mij erg goed tegen de pijn die ik vooral ‘s avonds of ‘s nachts had. De volgende dag mocht mijn katheter eruit en ging ik lekker douchen, verder veel uitgerust en de volgende ochtend mochten we weer naar huis. Heb toen nog een week ongv mijn medicatie genomen om de 6 uur zoals ik ook in het ziekenhuis kreeg en dat werd steeds minder en minder. Inmiddels is de bevalling 3 weken geleden en ik voel me super goed, ik heb erg veel geluk gehad dat ik me super snel alweer fit voelde en ik niet dagenlang in bed hoefde te liggen door de pijn. Ik kijk terug op een super fijne bevalling ondanks de ongeplande dingen 😇
één maand geleden
Mijn Keizersnede is erger tegengevallen. Heb zes poging moeten krijgen voor de ruggenprik.
één maand geleden
Bij mij was het spoed waardoor de voorbereiding heel heftig was. Katheter inbrengen deed mega zeer... tranen liepen over mijn wangen. Alles moest tegelijk en ze besloten op de ok op te schalen naar code rood waardoor ik ineens onder algehele narcose moest. Van de keizersnede zelf heb ik dus niks ervaren. Eenmaal wakker wel pijn maar ik kreeg snel pijnstilling.
Verder vind ik het alles meevallen qua herstel. Het gaat heel voorspoedig eigenlijk en ik doe bijna alles weer. Naar de toilet was wel vervelend de eerste dagen. Plassen deed zeer omdat m'n blaas een klap gehad heeft van de katheter die er met horten en stoten ingejast is. Nummero 2 is vervelend omdat het een paar dagen stil lag dus extra moeilijk is. Zoveel druk moeten zetten met zo'n wond is gewoon heel naar.