10 Reacties

16 dagen geleden

Het gevoelloze gevoel kan nog wel een tijd aanhouden heb ik gehoord, omdat die zenuwen allemaal doorgesneden zijn. Komt vanzelf wel weer in orde! Qua baarmoeder heb ik geen idee, je kan altijd even je verloskundige het navragen. Ik merkte persoonlijk dat na 3 weken organen wat meer op hun plek gingen zakken en heb daar bijna 1,5 week wel last van gehad.

16 dagen geleden

Ik heb na 2 jaar nog geen gevoel onder mijn keizersnee tot zoon 4cm naar beneden

15 dagen geleden

Ik heb 4 jaar geleden een keizersnede gehad en het doffe/geen gevoel heeft wel even geduurd. Ik heb het veel gemasseerd, misschien kan je daar even op googlen

14 dagen geleden

Dat gevoelloze herken ik. Net of het slaapt een beetje een tintelend gevoel. Soms voelt het hier ook wat branderig aan als ik er op druk.

14 dagen geleden

Reactie op marije20242024

Dat gevoelloze herken ik. Net of het slaapt een beetje een tintelend gevoel ...
Ja precies dat gevoel heb ik nu sinds 2 dagen en ook sinds 2 dagen zoon trekkerig/ duwend gevoel ( weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) ook traplopen begint vervelend te worden had ik in begin geen last van maar nu..

14 dagen geleden

Reactie op MelissaSignet

Ja precies dat gevoel heb ik nu sinds 2 dagen en ook sinds 2 dagen zoon tre ...
Heb ik ook met traplopen! En sinds paar dagen alsof het aan een kant weer pijnlijker is.😅 ik zit op 5 week erna nu. Was even bang dat t misschien kwam van toch overbelasting gezien ik mn baby veel til, en dat ik daarmee mn heling proces wat verpestte. Maar t stelt me wel wat geruster als ik lees dat k niet de enig ben 😅

14 dagen geleden

Reactie op ITSME-24

Heb ik ook met traplopen! En sinds paar dagen alsof het aan een kant weer p ...
Ja echt precies dit, ik ben bijna 4 weken geleden bevallen. Ik was ook bang dat ik het enige was🙈. Maar inderdaad niet het geval.

14 dagen geleden

Reactie op ITSME-24

Heb ik ook met traplopen! En sinds paar dagen alsof het aan een kant weer p ...
Nou wat fijn om te lezen. Precies dit speelt hier ook. 4 weken na de bevalling. Ik maakte me echt wel zorgen. Maar dit stelt me enigszins gerust

14 dagen geleden

Reactie op MelissaSignet

Ja precies dat gevoel heb ik nu sinds 2 dagen en ook sinds 2 dagen zoon tre ...
Ja dat trekkerig gevoel herken ik ook. Soms heb ik idee dat er draad uitsteekt. Vriend zegt dat het korstjes zijn. Ik heb ook idee dat draad eronder kan voelen. Jullie dit ook? Heb ook siliconenpleisters in huis, maar kunnen pas als wond helemaal dicht is

14 dagen geleden

Reactie op marije20242024

Ja dat trekkerig gevoel herken ik ook. Soms heb ik idee dat er draad uitste ...
Ja idem hoor!