3 Reacties

11 dagen geleden

Hoi, niet perse zelf afgevallen maar voor mijn zwangerschap woog ik 49 kg in de zwangerschap 15kg aan gekomen en nu nog op dat gewicht. (Waar ik persoonlijk heel blij mee ben) ondanks dat ik nu zelf ook borstvoeding geef, houdt er rekening mee dat met borstvoeding de kleine je letterlijk en figuurlijk van binnenuit op eet, alles wat hun nodig hebben halen ze bij jou vandaan 😅

11 dagen geleden

Ik zou eerst zelf proberen op een gezonde manier aan te komen. Volle yoghurt, avocado, noten, havermout etc. Online vind je genoeg tips qua producten en recepten. En sowieso wat meer eten dan voorheen, borstvoeding verbruikt veel energie! Bijv extra volkoren boterham bij de lunch, extra schep avondeten. Ik neem ook regelmatig een dadel na het voeden, makkelijk en geeft een snelle boost. En bij elke voedingsbeurt een glas water

11 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Hoi, niet perse zelf afgevallen maar voor mijn zwangerschap woog ik 49 kg i ...
Even aanvulling, wat ik vooral extra ben gaan eten zijn liga evergreens en haverkick voor de ijzers en vitamines,, elektrolyten drank van isotonic en de hazelnoot wafers van nutriamo voor de eiwitten (dit is echt een redder in nood!)