5 Reacties
11 dagen geleden
Bij de eerste hou je er heel erg rekening mee, maar bij een tweede veel minder. Mijn zoon is komend weekend jarig, dan kan ik toch niet al het bezoek afzeggen? En mijn zoon wil ook graag naar de opvang met zijn vriendjes spelen, daar heerst ook veel. Ik zou 'm alleen niet hand op hand laten gaan, gewoon zelf vast houden
11 dagen geleden
Ik ga gewoon. Persoonlijk vind ik het overdreven. Weerstand moet opgebouwd worden. Kraamvisite kan ook vanalles meenemen. Anders zou je ook niet naar een supermarkt kunnen met de kleine waar iedereen komt. Het is niet dat op een verjaardag er andere of meer virussen zijn dan in een supermarkt.
Maak je je echt zorgen houdt dan aan coronaregels 1,5e meter afstand en goede hygiëne (maar goede hygiëne is altijd al de basis).
11 dagen geleden
Ik denk dat je moet doen waar jij je goed bij voelt en dat het niet overdreven is. Als er veel mensen in een kleine ruimte zitten te snotteren, dan zit ik er zelf al niet op te wachten om in deze hectische tijd ziekig te worden, laat staan mijn baby.
11 dagen geleden
Ik herken je zorgen wel (ik heb dat ook) maar ga wel gewoon want anders wordt de wereld wel heel klein. Je kan mensen toch zwaaiend gedag zeggen, je baby lekker in de draagzak en ook gewoon eerlijk zeggen van joh ik zwaai even zo, ik hou d’r bij me want het is griepseizoen en baby is zo klein. Tot nu toe heb ik alleen maar begrip gekregen 😊 vind er wel een verschil in zitten of het gaat over een baby van 3 weken of 7/8 weken. Vooral doen waar je je prettig bij voelt!