Hoi allemaal,
Ik wil graag een handsfree kolf aanschaffen om komende tijd met een flesje te oefenen. Het plan is dat ik maar 1 keer per dag kolven.
Hebben jullie al ervaringen? Ik denk aan de Vulpes pro v2, 4mommy, youha of eventueel de Elvie. Ik zou wel graag een vrij stille willen aangezien ik op werk wil kolven achter mijn bureau.
Ik las dat de Elvie heel stil is, maar is het het geld waard? De vulpes pro v2 schijnt ook stil te zijn. Iemand ervaring?
Ik ben ook zoekende,twijfel tussende vulpes, evite of de Kolvy. Ik denk dat het de laatste wordt, al lees ik daar weinig over qua ervaringen van mensen
Hi! Voor degenen met de Evite borstkolf; hoe reinigen jullie deze? Gewoon in een heet sopje of echt uitkoken? En was je dan alle onderdelen, ook de motor (met display)?
Hi! Voor degenen met de Evite borstkolf; hoe reinigen jullie deze? Gewoon ...
Uitkoken hoeft alleen de eerste keer gelukkig.
Na ieder gebruik spoel ik de onderdelen even af onder de warme kraan en laat ik ze drogen op een rekje. Iedere avond doen wij de flesjes etc en dus ook de kolf onderdelen in een sopje met afwasmiddel en daarna even goed afspoelen.
De moter kun je niet wassen! Alleen af en toe als het nodig is even afnemen met een vochtige doek en nadrogen.