16 Reacties

23 dagen geleden

Hoi! Ik heb de medela freestyle en heel blij mee! Heb zelf een grote cupmaat en werkt perfect.

23 dagen geleden

Ik heb deze. Hij is heel fijn en krachtig. Achteraf zou ik toch wel echt voor een ‘handsfree’ kolf gaan want hier heb je nog een motortje bij waardoor het niet echt handsfree is😂

23 dagen geleden

Ik heb de Evite draadloze borstkolf. Super tevreden mee!

23 dagen geleden

Ik had vulpes en dan pro. Super tevreden over

23 dagen geleden

Ik heb de Evite en ben daar heel blij mee! Vind hem krachtiger dan die uit het ziekenhuis. Ben nu steeds met een kleine 10 minuten klaar met kolven, dan heb ik 1,5 voeding

23 dagen geleden

Hi! Ik heb de medela freestyle! Super praktisch, maakt wel veel trilgeluiden 😜 Soms ook het idee dat hij niet alles goed uit de borst krijgt. Dus nog beetje aan het stoeien ermee

22 dagen geleden

Ik heb de Elvie pump dubbelzijdig, heel stil en te bedienen met je telefoon waardoor je makkelijk bij kan houden hoeveel je hebt gekolfd. Kost wat maar ben er heel blij mee 😁

22 dagen geleden

Hier ook al paar dagen aan het kijken op bol. Moeilijk om keuze te maken. Alle kolfapparaten hebben genoeg positieve, maar ook genoeg negatieve recensies

22 dagen geleden

Ik heb de Medela Swing Maxi maar had liever deze gehad. Hij doet het verder prima..

22 dagen geleden

Reactie op Elisa13

Hier ook al paar dagen aan het kijken op bol. Moeilijk om keuze te maken. A ...
Ja he? Ik ben ook dagen aan het kijken, het is ook een best bedrag! Stel je vind het daarna niet fijn zit je er toch aan vast :/

22 dagen geleden

Ik heb deze, nu 1x mee gekolft en heel tevreden over!

22 dagen geleden

Ik heb de freestyle die is niet handsfree. Wel echt een goede kolf. Heb nu de youha ins binnen en ik ben tevreden want lekker handsfree. Had eerst eentje gehaald om te testen nu net nog een besteld

22 dagen geleden

Ik heb de Swing Maxi kunnen lenen van een vriendin en ik heb de cups los bijgekocht, omdat ik die flesjes met een losse band onpraktisch vond. Ik ben er heel tevreden over en handig dat deze in je BH passen. Aan het apparaatje heb ik een haak die ik aan mijn broek kan hangen maar je kunt er ook een band aan maken dat je hem kan omhangen.

22 dagen geleden

Reactie op Kimberly28

Ik heb de Elvie pump dubbelzijdig, heel stil en te bedienen met je telefoon ...
Ja die heb ik ook, heel prettig!

22 dagen geleden

Reactie op Celine34

Ik heb de freestyle die is niet handsfree. Wel echt een goede kolf. Heb nu ...
Bij mijn eerste dochter had ik ook deze 2. Uiteindelijk nu voor dochter nummer 2 nog een youha besteld. In de praktijk toch minder gedoe

22 dagen geleden

Reactie op michella1994

Ik heb deze, nu 1x mee gekolft en heel tevreden over!
Same!