21 Reacties
16 dagen geleden
Vulpesgoods handsfree kolf!! Is mega fijn, super handig en kan van alles doen. Verschillende standen en opzetstukken die precies bij je passen😊 Wil niet meer anders
16 dagen geleden
Reactie op kellyliannne
Vulpesgoods handsfree kolf!! Is mega fijn, super handig en kan van alles do ...
Ikzelf heb een dubbele handsfree kolf van Vulpesgoods en het bevalt me echt mega goed! Productie gaat ook goed omhoog
16 dagen geleden
Ben ook benieuwd welke jullie van Vulpes Goods hebben! 😊 zijn zoveel varianten haha
16 dagen geleden
Reactie op miloustephanie
Ben ook benieuwd welke jullie van Vulpes Goods hebben! 😊 zijn zoveel varia ...
https://www.vulpesgoods.com/product/elektrische-draadloze-borstkolf-pro-2-stuks/?source=googleads&gad_source=1&gbraid=0AAAAApRJpkjh8-ySbYMaGnsmRriUmuwiq&gclid=EAIaIQobChMIvt_5yubKiQMVlZCDBx2_ajQmEAQYASABEgIg2fD_BwE
VRIEND
16 dagen geleden
Reactie op Vanienie
De pro of de normale? Heb je een linkje
Ik heb deze, een dubbele https://www.bol.com/nl/nl/p/vulpes-goods-babycare-handsfree-borstkolf-elektrische-draadloze-borstkolf-draagbaar-dubbele-elektrische-handsfree-kolf-incl-60-moedermelkbewaarzakjes-borstvoeding-informatie-reistas-borstschildverkleiners-pro-versie/9300000118511522/?bltgh=q4NVPK4ceYTc5NYugnZOOQ.2_6.9.ProductPageUrl
16 dagen geleden
https://www.vulpesgoods.com/product/elektrische-draadloze-borstkolf-2-stuks/?_gl=1*1k841lm*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIvt_5yubKiQMVlZCDBx2_ajQmEAQYASABEgIg2fD_BwE&gbraid=0AAAAApRJpkjh8-ySbYMaGnsmRriUmuwiq
Ervaring: werkt heel goed! Ik kolf 1x per dag 100 ml (10 minuten). Blijft goed in je bh zitten en je kan van alles doen onder het kolven. Ik ga meestal eten koken of een wasje opvouwen terwijl ik kolf.
Kolf is pijnloos en makkelijk schoon te maken.
Ik gebruik hem nu 3 weken en heb hem 1x moeten opladen.
15 dagen geleden
Ik heb de Youha gen 1, is vrij groot vind ik. Werkt prima, al is mijn opbrengst met de Medela freestyle flex net iets beter (100ml versus 120ml zeg maar). Vind de youha's wel een beetje meer gedoe met schoonmaken, maar is wel fijn dat ik er ondertussen mee kan koken/avondeten zonder gedoe.
13 dagen geleden
Reactie op RS97
Wat is het verschil tussen de normale en de pro versie van Vulpes Goods??? ...
Ik ben ook benieuwd :)
13 dagen geleden
Reactie op RS97
Wat is het verschil tussen de normale en de pro versie van Vulpes Goods??? ...
Geen idee wat het verschil is maar ik heb de normale ivm de prijs. Wij konden niet meer besteden helaas. Maar ik ben uiterste tevreden over de dubbel kolf! Hij doet zijn werk goed ☺️
13 dagen geleden
Er komt hier een paar keer de Evite kolf terug in dit topic. Als je een image search doet zie je dat deze zelfde kolf onder verschillende namen en bedrijven wordt aangeboden. Wat blijkt: op Alibaba wordt deze kolf verkocht en met grote oplagen met een logo naar keuze bedrukt. Oftewel, dit is een dropshipping kolf.
Dat maakt het niet percee slecht of ongeschikt, maar dit kan wel meespelen in je keuze (en je kan hem dus voor 20/30 eu kopen als je dat toch wilt).