21 Reacties

16 dagen geleden

Vulpesgoods handsfree kolf!! Is mega fijn, super handig en kan van alles doen. Verschillende standen en opzetstukken die precies bij je passen😊 Wil niet meer anders

16 dagen geleden

Reactie op kellyliannne

Vulpesgoods handsfree kolf!! Is mega fijn, super handig en kan van alles do ...
Ikzelf heb een dubbele handsfree kolf van Vulpesgoods en het bevalt me echt mega goed! Productie gaat ook goed omhoog

VRIEND

16 dagen geleden

Reactie op kellyliannne

Ikzelf heb een dubbele handsfree kolf van Vulpesgoods en het bevalt me echt ...
Ik heb deze ook en heel tevreden over. Heb hem twee jaar geleden een half jaar gebruikt en nu weer. 😄

16 dagen geleden

Reactie op Lisaabc

Ik heb deze ook en heel tevreden over. Heb hem twee jaar geleden een half j ...
De pro of de normale? Heb je een linkje

16 dagen geleden

Ben ook benieuwd welke jullie van Vulpes Goods hebben! 😊 zijn zoveel varianten haha

16 dagen geleden

Reactie op miloustephanie

Ben ook benieuwd welke jullie van Vulpes Goods hebben! 😊 zijn zoveel varia ...
https://www.vulpesgoods.com/product/elektrische-draadloze-borstkolf-pro-2-stuks/?source=googleads&gad_source=1&gbraid=0AAAAApRJpkjh8-ySbYMaGnsmRriUmuwiq&gclid=EAIaIQobChMIvt_5yubKiQMVlZCDBx2_ajQmEAQYASABEgIg2fD_BwE

VRIEND

16 dagen geleden

Reactie op Vanienie

De pro of de normale? Heb je een linkje
Ik heb deze, een dubbele https://www.bol.com/nl/nl/p/vulpes-goods-babycare-handsfree-borstkolf-elektrische-draadloze-borstkolf-draagbaar-dubbele-elektrische-handsfree-kolf-incl-60-moedermelkbewaarzakjes-borstvoeding-informatie-reistas-borstschildverkleiners-pro-versie/9300000118511522/?bltgh=q4NVPK4ceYTc5NYugnZOOQ.2_6.9.ProductPageUrl

16 dagen geleden

Ik heb de momcozy m5 echt een fantastisch ding. Deze heb ik naast de Medela freestyle flex. Maar ik pak persoonlijk liever de handsfree kolf.

16 dagen geleden

Medela handsfree aan te bevelen

16 dagen geleden

De witte van Evite!

16 dagen geleden

https://www.vulpesgoods.com/product/elektrische-draadloze-borstkolf-2-stuks/?_gl=1*1k841lm*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMIvt_5yubKiQMVlZCDBx2_ajQmEAQYASABEgIg2fD_BwE&gbraid=0AAAAApRJpkjh8-ySbYMaGnsmRriUmuwiq Ervaring: werkt heel goed! Ik kolf 1x per dag 100 ml (10 minuten). Blijft goed in je bh zitten en je kan van alles doen onder het kolven. Ik ga meestal eten koken of een wasje opvouwen terwijl ik kolf. Kolf is pijnloos en makkelijk schoon te maken. Ik gebruik hem nu 3 weken en heb hem 1x moeten opladen.

16 dagen geleden

Evite

15 dagen geleden

Ik gebruik Medela swing maxi en ben tevreden

15 dagen geleden

Ik heb de Youha gen 1, is vrij groot vind ik. Werkt prima, al is mijn opbrengst met de Medela freestyle flex net iets beter (100ml versus 120ml zeg maar). Vind de youha's wel een beetje meer gedoe met schoonmaken, maar is wel fijn dat ik er ondertussen mee kan koken/avondeten zonder gedoe.

15 dagen geleden

Evite. Relatief goedkoop en heel simpel in gebruik en onderhoud.

13 dagen geleden

Wat is het verschil tussen de normale en de pro versie van Vulpes Goods??? Maakt dat uit? 😊

13 dagen geleden

Reactie op RS97

Wat is het verschil tussen de normale en de pro versie van Vulpes Goods??? ...
Ik ben ook benieuwd :)

13 dagen geleden

Reactie op RS97

Wat is het verschil tussen de normale en de pro versie van Vulpes Goods??? ...
Geen idee wat het verschil is maar ik heb de normale ivm de prijs. Wij konden niet meer besteden helaas. Maar ik ben uiterste tevreden over de dubbel kolf! Hij doet zijn werk goed ☺️

13 dagen geleden

Reactie op Laura4321

Geen idee wat het verschil is maar ik heb de normale ivm de prijs. Wij kond ...
En dit is dan de normale die jij bedoeld, klopt dat? :)

13 dagen geleden

Er komt hier een paar keer de Evite kolf terug in dit topic. Als je een image search doet zie je dat deze zelfde kolf onder verschillende namen en bedrijven wordt aangeboden. Wat blijkt: op Alibaba wordt deze kolf verkocht en met grote oplagen met een logo naar keuze bedrukt. Oftewel, dit is een dropshipping kolf. Dat maakt het niet percee slecht of ongeschikt, maar dit kan wel meespelen in je keuze (en je kan hem dus voor 20/30 eu kopen als je dat toch wilt).