11 Reacties

één maand geleden

Ik volg je even. Ik ben vandaag ook uitgerekend en ook ik ervaar vandaag veel meer harde buiken. Verder nog geen andere tekenen dat de bevalling gaat beginnen.

één maand geleden

ik volg ook even met je mee, ik heb heel veel krampen , pijnscheuten, gerommel ook dus ben benieuwd

één maand geleden

Reactie op MelissaNoëll

Ik volg je even. Ik ben vandaag ook uitgerekend en ook ik ervaar vandaag ve ...
Nee ik ben echt benieuwd of die harde buiken meer zeggen over dat t begint ofzo? Of juist gewoon niks zeggen..

één maand geleden

Reactie op IrisPostma93

ik volg ook even met je mee, ik heb heel veel krampen , pijnscheuten, gerom ...
Voelde ik maar iets meer dan harde buiken🤣 dan weet je wel dat er iets bezig is!

één maand geleden

Ik heb er vandaag ook ineens veel meer. Maar ik had ze al erg vroeg en vaak, dus om eerlijk te zijn kijk ik nergens van op totdat ze super regelmatig worden of pijn gaan doen.

één maand geleden

Reactie op Daisy19933

Voelde ik maar iets meer dan harde buiken🤣 dan weet je wel dat er iets bez ...
vervelend zeg☺ ja snap ik helemaal ik word helemaal gek van het samentrekken van m'n baarmoeder , steken in m'n vagina soms , harde buiken , en sinds vrijdag ook samentrekkingen rondom onder buik en rug , kan ook soms inene heel misselijk zijn , maar trekt wel weer weg zeg maar .. zit zelf nu op 39 +1

één maand geleden

Alleen harde buiken zegt, in mijn ervaring, niet zoveel.. tenzij ze pijn (gaan) doen. Heb vanaf week 35 elke dag harde buiken, soms urenlang met 5 of 10 minuten interval, betekende allemaal niks helaas. Vandaag 39 weken. Wat zou het fijn zijn als het iets zou betekenen he... nog even volhouden 🫶🏻

één maand geleden

Ik wil je geen hoop geven. Ik had de dag voor dat me bevalling begon de hele dag door harde buiken deden geen pijn. Hoop voor je dat dit het begin is.

één maand geleden

Reactie op jamiekiki

Ik wil je geen hoop geven. Ik had de dag voor dat me bevalling begon de he ...
Ohh! En voor die dag ook helemaal nergens last van gehad? Of al wel wat krampjes of iets?

één maand geleden

Reactie op Daisy19933

Ohh! En voor die dag ook helemaal nergens last van gehad? Of al wel wat kra ...
Ja ook zo nu en dan harde buiken daarom zocht ik er zelf ook niks achter. Tot ik wilde gaan slapen en een half uur later me weeen begonnen

één maand geleden

Bij mij was dit een week geleden wel de aankondiging van de bevalling. In de avond regelmatig harde buiken, niet getimed echter en deed ook geen pijn. Om 00.18u eerste pijnlijke wee en daarna kwamen de weeën al heel snel regelmatig. Tegelijk kan je ook heel lang met harde buiken rondlopen zonder dat het iets betekent dus dat het bij mij wel zo was, hoeft voor een ander niks te zeggen 😅