5 Reacties

één maand geleden

Bij ongerustheid altijd bellen 💪🏼

één maand geleden

Bij minder leven voelen altijd bellen! Liever een CTG extra, dan een te weinig. De harde buiken kunnen wel een voorteken zijn. Of je lichaam geeft aan dat je teveel hebt gedaan/gelopen. Dat kan namelijk ook veel harde en pijnlijke buiken geven.

één maand geleden

Ja dat is een reden om weer te bellen. Dat is mij iig in het ziekenhuis aangegeven. Ik had dit weekend hetzelfde. Ik had bloedverlies, steken (blijkbaar weeen), harde buiken en ik voelde haar minder/nauwelijks. Ik heb 2x aan de ctg gelegen dit weekend. Ik heb toen gevraagd of ik de volgende dag weer moest, aangezien we nu wel hadden gezien dat ze het goed doet. Ze gaven toen aan dat ik haar elke dag moet voelen en anders moet laten checken. Ze geven aan dat een hartfilmpje maar voor 24h een indicatie van de conditie van de baby geeft. Mijn weeen zijn trouwens weer verdwenen en ik voel de baby weer gewoon.

één maand geleden

Altijd bellen bij minder leven. Werd mij ook aangeraden door zowel de verloskundige als de arts in het ziekenhuis

één maand geleden

Mss ff op je linkerzij een uurtje en anders bellen ...beter te veel dan 1 x te weinig