11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit ooit aan mn schoonzus gegeven en hun is het nooit gelukt om het hartje te horen馃檲

2 jaar geleden

Misschien is een dopler handiger

2 jaar geleden

Reactie op Liana92

Misschien is een dopler handiger
Begrijp dat dat handiger is. Wil weten of dit werkt.

2 jaar geleden

Het werkt wel. Maar je moet wel de ligging van de baby kunne voelen. De baby moet dus al groot genoeg zijn om dat van de buitenkant te kunnen voelen, zodat je aan de kant van de rug van de baby kan luisteren. Beetje oefenen ook, want je moet ook niet te hard of te zacht duwen

2 jaar geleden

Wat een leuk idee! Ik heb hem gelijk maar besteld maar dan de variant van Merkala. Net zo duur maar volgens mij iets meer voor de professional.

2 jaar geleden

Reactie op ClaudiaPH

Wat een leuk idee! Ik heb hem gelijk maar besteld maar dan de variant van M ...
Veel plezier met geven!

2 jaar geleden

Nou, het is heel goed te horen hoor! 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op ClaudiaPH

Nou, het is heel goed te horen hoor! 鈽猴笍
Oeh echt! Bij hoeveel weken

2 jaar geleden

Oeh echt! Bij hoeveel weken
Vandaag precies 25. Maar ik heb dus wel die van Merkela gekocht. 馃槈 Weet niet of het uitmaakt maar zag er wat beter uit vond ik.

2 jaar geleden

Begrijp dat dat handiger is. Wil weten of dit werkt.
Ik heb er ook 1, werkt wel. Maar had er denk ik meer van verwacht. Het is niet dat je het hartje zo mooi als bij de verloskundige hoort.

2 jaar geleden

Reactie op Beauyana

Ik heb er ook 1, werkt wel. Maar had er denk ik meer van verwacht. Het is n ...
Ik vind het juist een heel mooi idee dat je op zo鈥檔 natuurlijke manier (dus zonder elektronische apparatuur) het hartje kan horen. 馃槉 Maar goed, ieder wat wils natuurlijk! Verder vind ik het bij de VK natuurlijk ook erg leuk. Vooral omdat ik het dan ook zelf kan horen.