9 Reacties

vorig jaar

Hi, wat zal je geschrokken zijn. Was het heel helder en heb je verder iets van krampen of?

vorig jaar

Helder, geen krampen… ik ga zo denk ik nog een keer extra checken.. ik hoop zo dat ik bevestiging kan vinden dat het door aambeien is en niet uit vagina kwam 😢. Ben nog even aan het bijkomen..

vorig jaar

Reactie op an dreams

Helder, geen krampen… ik ga zo denk ik nog een keer extra checken.. ik hoop ...
Snap ik hoor, en misschien heel gek gezegd iets van een spiegel erbij? Dan kan je misschien voor het afvegen zien waar het zit? Klinkt niet ideaal maar als het gerust stelt misschien wel waard?

vorig jaar

Reactie op tompouce

Snap ik hoor, en misschien heel gek gezegd iets van een spiegel erbij? Dan ...
Ja… ik denk ook niet dat ik lekker ga slapen voor ik dit opgelost heb.. ik ga even verder onderzoeken waar het vandaan gekomen kan zijn 🥺

vorig jaar

Reactie op an dreams

Ja… ik denk ook niet dat ik lekker ga slapen voor ik dit opgelost heb.. ik ...
Ik zou zeggen als het bij het plassen is je het wel vaker dan een moment zou hebben . Je kan ook altijd de verloskundige bellen hè? Ik snap dat je je misschien qua tijdstip bezwaard voelt, maar ze zijn toch aan het werk en wellicht dat ze je telefonisch al gerust kunnen stellen

vorig jaar

Het is waarschijnlijk een wondje door het scheren! 🤪 pffff… sorry even paniek hier.. voor deze zwangerschap had ik een missed abortion, en dit was nu al de 3e keer dat ik bloed op wc papier had tijdens plassen.. telkens met een suffe uitleg dus vanwaar het vandaan komt.. maar werd me eventjes te veel zo.. 🙈🙈🙈

vorig jaar

Reactie op an dreams

Het is waarschijnlijk een wondje door het scheren! 🤪 pffff… sorry even pan ...
Ahh nee daar hoef je absoluut geen sorry voor te zeggen hoor!! En sorry om te horen van je vorige zwangerschap, kan me voorstellen dat dat extra onzekerheid met zich mee kan brengen..... En zeker als het al de 3e keer was. Fijn dat je het in iedergeval hebt kunnen verklaren en de volgende keer zeker gewoon weer een topic openen of de verloskundige bellen als je je ongerust voelt. Er komt al zoveel op ons af, elkaar steunen is dan het minste wat we kunnen doen ❤️‍🩹🍀

vorig jaar

Oooh ik snap je schrik!!! 🥲 In het eerste trimester 2 keer gehad en vooral de eerste keer schrok ik me verloren. Alle alarmbellen gaan natuurlijk af en het was best veel helder bloed. Maar hier bleek het bij nader inspectie ook niet vaginaal te zijn gelukkig. Neemt niet weg dat je hart in je keel zit... Met afvegen proberen goed te checken waar het bloed vandaan komt/vooral zit. En bij zorgen gewoon je verloskundige bellen. Beter een keertje teveel dan te weinig. Zij willen ook niet dat jij in de stress zit.

vorig jaar

Ik zou de volgende keer gewoon lekker de verloskundige bellen als je zo schrikt! Ik heb helaas al weken regelmatig bloedverlies en ook al regelmatig nachtje voor observatie in het ziekenhuis gelegen. Het hoeft niks ergs te zijn!