16 Reacties
7 dagen geleden
Maar 4,3 is toch een prima gewicht? Dat weegt mijn dochtertje ook precies nu met 4 weken en ze zit bovengemiddeld. (Jongens natuurlijk wel iets zwaarder). Volgens mij zolang hij bij de groeicurve van het cb goed groeit is er niks aan de hand en kan je aannemen dat hij genoeg binnen krijgt. Ook als hij goed poept en plast etc
7 dagen geleden
Met deze hoeveelheid kan er ook prima 4 uur tussen, lekker laten slapen, slaap is ook super belangrijk!
7 dagen geleden
Reactie op becky92
Maar 4,3 is toch een prima gewicht? Dat weegt mijn dochtertje ook precies n ...
Ik weeet niet hoe ze groei is, ze zijn alleen thuis geweest.. maar ze urine stinkt ook
7 dagen geleden
Reactie op Kaastosti
Dan drinkt ie best prima toch? Als hij 4.3 kilo weegt mag hij 645ml voeding ...
Dat weet ik nog niet moet volgende week pas heen
7 dagen geleden
Dit is mijn tweede zoon en mijn eerste zoontje was zo anders dat ik nu gewoon zwaar onzeker ben van deze
7 dagen geleden
Reactie op Lyske
Ik zou eens proberen er 4 uur tussen te laten
Ik zit namelijk ook niet elke dag op 8 voedingen. Soms slaapt ie nachten door..
7 dagen geleden
Ik zou me geen zorgen maken. Die kleintjes pakken wat ze nodig hebben en al slapend worden ze groter.
Volgens mij was de richtlijn qua hoeveelheid voeding 150ml x lichaamsgewicht in kg.
Dat deel je dan door de hoeveelheid voedingen per dag.
Met 7 voedingen kom ik dan alsnog op 92 ml en met 6 nog steeds maar op 107.
Dus dan drinkt je kleine toch heel netjes?
7 dagen geleden
Reactie op LauraLove
Stinkende urine zou ik toch even laten checken door de huisarts
Ja ze luiers stinken, ha dat inderdaad even doen maandag
7 dagen geleden
Mijn zoontje is 4+4
Op 90cc leek hij niet helemaal vol, dus bood hem 120cc aan maar laat toch 30-40 ml achter, is gister 4,2 kilo gewogen. Cb zei dat 120 ook nog best een beetje teveel is voor zijn aantal weken nu.
Misschien een ander merk flesje, andere soort speen?
Heb je ook bij cb gevraagd wat zij adviseren?
Kan evt. Wakker proberen te maken door helemaal uit te kleden, onder voetje of handjes wrijven. Hoe comfortabeler hoe meer ze slapen.
7 dagen geleden
Reactie op TalithaTamara
Ik weeet niet hoe ze groei is, ze zijn alleen thuis geweest.. maar ze urine ...
En bij ins stinkt zijn urine ook sinds een paar dagen, zijn darmen zijn volop in ontwikkeling ook, dus alles zal continu blijven veranderen. Als die maar wel goeie plasluiers heeft
7 dagen geleden
Reactie op kimberleyjx
Mijn zoontje is 4+4
Op 90cc leek hij niet helemaal vol, dus bood hem 120cc ...
Difrax gaat te snel t/m is te groot voor ze mondje in heb nu avent speen 3