7 Reacties

één maand geleden

Misschien het matras wat schuin zetten zodat hij niet compleet vlak ligt

één maand geleden

Niet echt tips, sorry! Maar onze Cato zit sinds zondagavond ook een beetje in zo’n regeldag. Ze krijst ook in de box als ze in het babynestje ligt. Dan heeft ze genoeg gedronken, maar heeft het blijkbaar nodig om buik-borst te liggen… Ook met johannes brood pitmeel de flessen nu en gaat beter. Wel soms nog eens een mondje terug, maar gelukkig geen 8 keer meer. Proberen rustig te blijven en anders het iemand anders even laten overnemen? Heb je iemand in de buurt??? Dat zei onze kraamverzorgster als je het even niet meer weet.

één maand geleden

Kan het een regeldag zijn? Bij mn dochter duurden die ook langer dan een dag. Voor het spugen misschien morgen wel even huisarts bellen?

één maand geleden

Zie deze mail net toevallig https://www.zwangerenportaal.nl/baby/7-alternatieve-methodes-om-je-baby-in-slaap-te-krijgen

één maand geleden

Matras hebben we ook al schuin te liggen. Ik heb geen idee of het regeldagen zijn. Ik herken dit totaal niet bij mijn andere twee jongens. Door al het slaap tekort (sliep tijdens de bevalling ook al niet meer) kan ik soms niet heel logisch meer nadenken, dat idee heb ik in iedergeval. Dankje wel voor de link, zal kijken of daar wat tussen staat

één maand geleden

Draagzak voor overdag?

één maand geleden

Klinkt beetje als waar wij ook doorheen gaan. Behalve het spugen dan. Maar qua slapen is het idd drama.