5 Reacties

9 dagen geleden

Hi! Misschien helpt zijn buikje masseren, wordt mijn baby altijd heel rustig van en verlicht krampjes, helpt ook om lucht naar buiten te werken.

9 dagen geleden

Die krampjes zijn zoooo zielig. Je voelt je dan ook machteloos☹️. Ik drink sinds een paar dagen ‘komijnthee’. Kwam het tegen op internet. Ik doe ik een halve glas heet water en één theelepel komijnpoeder. Goed roeren en als het een beetje afgekoeld is drink ik het op.

9 dagen geleden

Is het alleen afgelopen nacht? Het is op zich niet vreemd als een borstgevoede baby niet elke pakweg 3 uur een poepluier heeft. Die van ons is ook 3 weken en hij heeft ook een onrustige nacht gehad (soort van kreunen en onrustig met de armen en benen, beetje jammeren) nadat hij gisteren vrij vaak voor voedingen kwam. Dus een regeldag geloof ik. Misschien herken je dat ook? Met darmkrampen doe ik meestal mijn hand op zijn buikje en dan ronde bewegingen maken met de klok mee. Dat helpt een beetje om het te laten passeren. We gebruiken daarnaast een speen, dat werkt hier echt heel goed tegen krampen. Verder bij ons nemen, troosten en hopen dat het snel over is.

9 dagen geleden

Ik heb een soort spul speciaal voor buikkrampjes omdat men meisje van 3 weken er ook ontiegelijk veel last van heeft... nu 2 dagen aan het gebruiken en ze heeft vrij weinig tot geen last er meer van.. Zou je eens moeten proberen misschien helpt het ook bij die van jou🙂🙂 Het heet infacol en krijg je gewoon bij de kruitvat of etos voor een 10tje en mag je gebruiken vanaf de geboorte

9 dagen geleden

Ikzelf neem de kleine vooral lekker bij me, wil zelf geen ‘troep’ gebruiken zoals bijv infacol, daar zitten veel chemische toevoegingen in. Je kan evt wel denken aan probiotica van bijv laveen, dat is natuurlijker en helpt ook bij buikkrampen