12 Reacties

25 dagen geleden

Bij onze dochter heeft infacol geholpen tegen de krampjes. Te koop bij de Kruidvat.

25 dagen geleden

Hier werkt Sab Simplex heel goed!

25 dagen geleden

Herkenbaar. Alleen onze dochter is 5 weken en krijgt borstvoeding. Maar soms zooo zielig dan kan ze er ook echt niet van slapen en is zeer overstuur.

25 dagen geleden

Mijn zoontje had daar in week 1 ook heel de tijd last van! Heel zielig vond ik dat 😣. Bij mij werkte de switch van difrax fles naar Dr Brown fles. Nu doet hij ruim 20 min over het drinken. Ook had ik bactiol probiotica druppels. In combinatie met dit filmpje om alle gassen en boertjes vrij te maken (vooral de zitbewegingen) : https://youtu.be/EHv4YRBY11k?si=yKXn0XbVjz39pj3_ En nu is hij bij mij veel minder kramperig 🥹.

25 dagen geleden

Mijn zoon heeft dit voltens mij ook krimpt volledig ineen, rood hoofdje en hoor/voel zn buikje. Ik geef hem nu voor de 1e nacht een speen in de hoop dat dat wat helpt .

25 dagen geleden

Bij mij komt het door de vitamine K druppels, zou dat een verband kunnen zijn

25 dagen geleden

Onze dochter heeft ook pittige krampjes (4,5 week oud). Sinds we tijdens de fles op de helft ook een keer boeren helpt het al heel erg. In combinatie met de vcm druppels en veel bewegen van de beentjes nemen de krampjes als ze komen nu veel sneller af. Dus misschien is extra boeren een idee? Dan is er vast wat lucht uit.

23 dagen geleden

In een draagzak een rondje mee gaan wandelen hielp bij mijn zoon heel goed

23 dagen geleden

Misschien naar een osteopaat gaan?

23 dagen geleden

Bedankt allemaal voor de reacties. Hij heeft wss een koemelk allergie zijn we achter gekomen, Hebben nu speciale voeding van de apotheek om te testen, en het lijkt al een stuk beter te gaan.

18 dagen geleden

Reactie op amvdb00

Bedankt allemaal voor de reacties. Hij heeft wss een koemelk allergie zijn ...
Hoe kwam je er achter?

18 dagen geleden

Reactie op L02

Hoe kwam je er achter?
Omdat de kleine ontroostbaar was, dunne ontlasting had en een dik voetje handje en oog. Nu andere voeding (pepti) en merkte al vrij snel verschil.