9 Reacties

vorig jaar

Hier ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen want dit vind ik ook wel interessant 🤗

vorig jaar

Ik heb er gezien bij de babywellness die je kan gebruiken voor een lange tijd. Een beetje het principe van de meegroei-body’s, maar voor zwemluiers

vorig jaar

Ze noemen “happy bear zwemluiers” en zouden vanaf de geboorte tot 3j gebruikt kunnen worden

vorig jaar

Reactie op lottedsp

Ze noemen “happy bear zwemluiers” en zouden vanaf de geboorte tot 3j gebrui ...
Wij hebben deze in huis gehaald omdat we tevreden zijn van de andere wasbare luiers die ze verkopen. Je kan de maat aanpassen met drukknoppen
Ja, de meeste zijn ofwel met velcro ofwel met drukknopen op verschillende afstanden zodat je ze kan verkleinen/vergroten waar nodig. Is meestal een maat op basis van gewicht. Ik heb van HappyBear zowel de velcro als de drukknopen gebruikt voor mijn zoon en meer tevreden van de drukknopen.
Als het voor bij je eigen thuis in een ploeterbadje is, zou ik gewoon met de blote billetjes doen.

11 maanden geleden

De zwemluiers van totsbots zijn heel erg fijn. Je hebt ze in 2 maten. Maat 1 van 4,5 tot 9 kg en maat 2 van 9 tot 16 kg. Ze zijn super zacht en blijven mooi zitten tijdens het zwemmen. Bovendien zijn ze heel gemakkelijk 2de hands te vinden voor weinig geld, maar in hele mooie staat.

11 maanden geleden

Reactie op AdembenemendeVallei801630

Als het voor bij je eigen thuis in een ploeterbadje is, zou ik gewoon met d ...
Niet alleen voor thuis. Deels ook. En in het ploeterbadje kan dat gerust. Maar als ze eens bij ons in het grotere opblaaszwembad gaat, heb ik er toch liever geen kaka in 😜

11 maanden geleden

Bij ellabella op Instagram. Zij verkoopt er