Deel hier jouw foto's en vraag anderen wat zij denken dat het wordt; een jongen of een meisje. De nub-theorie kan pas vanaf +12 weken. Tussen de 12-13 weken is ideaal. Voor die tijd ziet het er voor jongens en meisjes hetzelfde uit, dus het heeft helaas geen zin.
Noot: Omdat er zoveel topics over de nub worden geopend, hebben we besloten hier een algemeen, groot topic voor te maken. Losse topics over de nub-theorie worden gesloten, tenzij de vraag over de nub anders is.
Oh is dat zo. Mijn echo is van 12+0 dus misschien ook niet zo betrouwbaar d ...
Ja dan kan het nog veranderen. Precies 12 weken is dus niet zo betrouwbaar inderdaad, want wie weet ben je wel iets minder ver dan ze denken. Is allemaal precies meetwerk en een mm kan al een groot verschil maken bij zo'n kleintje (jonger of ouder geschat). Nog even geduld dus 😊
Ja dan kan het nog veranderen. Precies 12 weken is dus niet zo betrouwbaar ...
Ik ben zwanger d.m.v. ICSI dus ik weet wel de precieze conceptiedatum 😊 de baby werd op 12+0 eigenlijk 12+5 gemeten maar haha dat kan dus niet, de deugniet 😆
Oke nu heb ik eens een vraag 😂 dit is mijn laatste echo foto van 11+0 (ik weet dat het veel te vroeg is om iets te zeggen over het geslacht) maar ik vroeg me echt af: is dit waar ik naar wijs wel de NUB?
Zien jullie wat het wordt? Ik denk de nub te kunnen zien bij het beentje…maar weet het niet zeker
Edit mod Eliza - foto weggehaald op verzoek van plaatser