1702 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op LenNel
Wij hebben een licht strip met bewegingssensor gekocht bij de action en die ...
Oh super handig, wij hebben ook een plankje boven de commode! Ik ga er naar kijken, dankjewel
2 maanden geleden
Is een Magnetron Fles Sterilisator nou echt nodig om te kopen? Of kan ik al ...
Wat mij betreft echt onnodig! Wij deden in een grote pan uitkoken en soms een drupje azijn er in (niet in de kraamweek). En het schijnt tegenwoordig dat je nog maar 1 keer hoeft te steriliseren, alleen voor het eerste gebruik, en daarna volstaat een sopje.
2 maanden geleden
Reactie op _xkb
Iemand tips tegen een droge mond 's nachts? Word soms met zo'n hele droge t ...
Ohhh vreselijk hé ik heb t ook. Maar water helpt hier gewoon niet blijft droog... kan ook niet meer in slasoorten vallen omdat ik helemaal naar word dat ik niet kan slikken enzo dus als iemand de gouden tip heeft ik lees mee
2 maanden geleden
Reactie op babynummertwee
Ohhh vreselijk hé ik heb t ook. Maar water helpt hier gewoon niet blijft dr ...
Whahahha slasoorten 🤣 toch leuk je bericht niet terug lezen voor je op zenden drukt en autocorrectie maakt er weer een feest van. Ik bedoelde natuurlijk slaap.
2 maanden geleden
Hoe valt kleding een beetje qua merk? Ik heb namelijk truitjes in maat 62 in de kast van bijvoorbeeld c&a die er net zo klein uit zien als feetje in maat 56? Hoe sorteren jullie dat? Zo zonde als ik er pas met maat 62 achter kom dat het dan te klein is en nooit gedragen..
2 maanden geleden
Reactie op Dev7784
Hoe valt kleding een beetje qua merk? Ik heb namelijk truitjes in maat 62 i ...
C&A valt erg klein, H&M vaak ook. Hema valt vaak wat groter. Het is een beetje uitproberen helaas en vergelijken met dingen waarvan je weet hoe ze vallen. Ligt ook een beetje aan de pasvorm van je kindje. In het begin zeker lastig maar je krijgt wel meer inzicht in wat goed voor jullie werkt ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Preemiemum
C&A valt erg klein, H&M vaak ook. Hema valt vaak wat groter. Het is ...
Kleine toevoeging: h&m valt heel klein of kilometers te groot. Weinig middenweg.
Onze dochter gaat nu bijvoorbeeld naar maat 92 en ik vergelijk nu gewoon met een shirt dat ze nu past. En zo ligt er nu 80 tot en met 92 in de kast. Heel onhandig wel hoor!
2 maanden geleden
Reactie op Dev7784
Zit inderdaad veel verschil in!
Bij mijn dochter het in eerste instantie op maat gelegd, een beetje vergeleken door het op elkaar te leggen en dan de kleertjes die klein vielen bij een maat kleiner gelegd. Zodra ze groter worden heb je wat minder maten in huis en wordt het wat overzichtelijker, maar dit blijft wel.
Zara en mango vallen ook klein. H&M vindt ik qua rompers aan de kleine kant vallen, qua kleding niet.
Mijn dochter is nu 1.06m en heeft qua lengte broeken maat 110 nodig. Truien maat 92 past ze nog en korte broeken en ondergoed maat 86 past ze ook nog (haar korte broeken gaan dus nu al 3 zomers mee 😅). Dus het ligt ook nog aan de bouw van je kind hoe het allemaal valt.
2 maanden geleden
Reactie op Kaastosti
Kleine toevoeging: h&m valt heel klein of kilometers te groot. Weinig m ...
Ja dat ja! Ik kon niet echt bedenken hoe het precies zat met H&M. Geen peil op te trekken 😂
2 maanden geleden
Reactie op Dev7784
Ja vreselijk is dit. Ik heb momenteel ook kleding van maat 74 tot 98 in de kast om dat alles anders valt en t ook heel erg is van hoe vind ik kleding mooi staan bij mijn kind en hoe de bouw is. Ik heb bijv jurkjes in maat 98 omdat ik t mooier vind als dit gewoon lekker lang valt. Maar korte broeken echt nog maat 74 omdat ze anders bij m'n dochter van de kont af glijden.
Mijn bevindingen van de maten
Zeeman: redelijk op maat maar wel wat korter in ledematen.
Prenatal: op maat
Hema: valt vrij breed allemaal. Fijn voor de wat bredere kindjes.
Zara: valt klein maar ik vind vaak dingen dan wel weer overzised vallen als in ook wel breed en baggy
C&A valt heel klein echt wel 1 a 2 maten kleiner dan het label. Dochter droeg hiervan 80 terwijl ze maat 68 had.
H&M valt heel wisselend ligt echt aan de stofjes en modellen. De ene keer valt t heel groot de andere keer heel klein ik koop dit graag in de winkel om te zien hoe het valt.
Wibra: op maat
Name it: op maat
Mango: iets kleiner maar nier hele maten kleiner zoals c&a