1702 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Bowie1997
Zojuist heb ik een co sleeper gekocht. Welke maten houden jullie aan voor d ...
Bij mijne paste wieg onderlakens niet om het matras heen maar aankleedkussen hoezen gingen perfect dus die had ik er om met een grote flanellendoek er onder als molton.
2 maanden geleden
Reactie op fvdp
Het waren wel weeën, maar dan echte 🙊. Gisteravond is onze zoon James gebo ...
Gefeliciteerd!
2 maanden geleden
Reactie op fvdp
Het waren wel weeën, maar dan echte 🙊. Gisteravond is onze zoon James gebo ...
Woow! Gefeliciteerd!
2 maanden geleden
Reactie op anoniem666
Hoeveel dekentjes en lakentjes hebben jullie voor de co-sleeper?
4 dekentjes (2 gewenst, 4 gekregen haha), 2 lakens, 2 moltons en 2 hoeslakens
2 maanden geleden
Reactie op anoniem666
Hoeveel dekentjes en lakentjes hebben jullie voor de co-sleeper?
Heb 2 dekentjes. 4 lakentjes en meerdere onderlakens dit omdat die onderlakens ook gebruikt worden in de kinderwagen en word gewoon sneller vies. Door spugen oid
2 maanden geleden
Zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes? Ik heb nu een ontwerp en vind het prachtig, heel minimalistisch maar vinden we mooi.
Maar nu vraag ik me af wat een beetje een normale prijs is, we zitten nu voor 40 kaartjes + enveloppen op €370. Niet heel goedkoop. Is dit een beetje een normale prijs? Of is dit echt absurd hoog? Heb denk ik bevestiging nodig zodat ik m’n vriend beter kan overtuigen hahahaha
2 maanden geleden
Reactie op KimGoo
Zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes? Ik heb nu een ontwerp en vind ...
Ik ben voor 40 kaarten iets meer dan 100 euro kwijt. Komen nog wel postzegels bij maar ik vind jouw prijs heel hoog!
2 maanden geleden
Reactie op KimGoo
Zijn jullie al bezig met de geboortekaartjes? Ik heb nu een ontwerp en vind ...
Bij mij is het 4-5 euro per kaartje ongeveer. Wij sturen alleen naar onze ouders en onze broers 😅 en dan doen we naar de rest een digitale kaart via whatsapp. Misschien niet heel persoonlijk, maar scheelt wel veel in kosten 😝 in mijn beleving gooien mensen toch vaak dat kaartje bijna meteen weg behalve directe familie.