175 Reacties

3 maanden geleden

Meiden.. m’n meisje is voor de 100e keer verkouden.. zoooo rot voor haar. Nu is ze ook alweer voor de zoveelste keer wakker ervan. Iemand tips? (Ui naast bedje, blijven spoelen etc al gedaan..) liefssss

3 maanden geleden

Reactie op Shellxo

Meiden.. m’n meisje is voor de 100e keer verkouden.. zoooo rot voor haar. N ...
Wachten tot het overgaat vrees ik. Je kunt er niet heel veel tegen doen is mijn ervaring. Zeker in het najaar gaat dit nog wel vaker gebeuren. Sorry niet het gewenste antwoord

3 maanden geleden

Reactie op Shellxo

Meiden.. m’n meisje is voor de 100e keer verkouden.. zoooo rot voor haar. N ...
Ben toevallig hiervoor maandag weer bij de huisarts gegaan, luuf onder de voetjes met sokjes aan, neusspray, bedje wat hoger zetten waren de tips die ik heb gekregen en idd verder uitzieken

3 maanden geleden

Reactie op Toepies

Wachten tot het overgaat vrees ik. Je kunt er niet heel veel tegen doen is ...
Lief dat je reageert! Ik snap het hoor heb het ook met m’n zoontje gehad vooral t eerste jaar.. maar vind t zo rot om te zien steeds dat ze er zo’n last van heeft.. veel kroelen maar!

3 maanden geleden

Hoiii, geven jullie na het avondeten nog iets van een 'toetje'? Zoja wat geef je dan? Hier vaak een maïsstengel maar zag dat dat niet heel veel toegevoegde waarde heeft om het te geven!

3 maanden geleden

Reactie op Liesjeee24

Hoiii, geven jullie na het avondeten nog iets van een 'toetje'? Zoja wat ge ...
Meestal wel, dan wat yoghurt gewoon normale

3 maanden geleden

Reactie op Liesjeee24

Vaak wel. Ongeveer 2 a 3 afgestreken eetlepels naturel yoghurt

3 maanden geleden

Reactie op Liesjeee24

Yoghurt. Maar vaak afhankelijk van hoe het avondeten verder gegaan is. Als dat op gaat of bijna op gaat biedt ik yoghurt aan

3 maanden geleden

Wij geven nog steeds een fles om half 11 ‘s avonds. Wij wouden dan binnenkort af gaan bouwen. Maar vannacht was meneer om 5 uur wakker en wilde graag weer een fles. Is het nog normaal om zo lang nog een fles te geven rond dat tijdstip? Of toch gaan afbouwen?

3 maanden geleden

Ik weet dat ik blij mag zijn dat de meisjes überhaupt slapen overdag. Ze worden rond 06:00 wakker. Om 08:30 gaan ze naar bed tot 10:00. Om 13:00 weer naar bed en dan om 14:15/30 weer wakker. Langer ophouden laat ze ook niet langer slapen. Hiermee kom ik op een bedtijd van 18:30. Dat middagdutje mag langer maar lukt dus niet. Toch maar sochtends wakker maken na een uurtje? Of iets anders wat ik kan proberen?

3 maanden geleden

Reactie op MamaEm

Ik weet dat ik blij mag zijn dat de meisjes überhaupt slapen overdag. Ze w ...
Hier gaat mijn dochter smorgens een uurtje idd, anders slaapt ze smiddags veel te weinig en is ze veel te lang wakker voor de nacht😁

3 maanden geleden

Reactie op marijke24

Wij geven nog steeds een fles om half 11 ‘s avonds. Wij wouden dan binnenko ...
Hier ook nog nachtvoedingen hoor.. denk dat het wel normaal is. Persoonlijk volg ik de baby dus zolang zij die behoefte heeft.. maar als het voor jullie niet meer werkt zou ik afbouwen. En geef het ook wat tijd voor je zoontje om te wennen. 🙏

3 maanden geleden

Reactie op MamaEm

Ik weet dat ik blij mag zijn dat de meisjes überhaupt slapen overdag. Ze w ...
Wat wil je? Ze doen het perfect! Niet rommelen met iets wat werkt voor je baby’s. 6.00 uur is misschien voor ons als ouders niet leuk, maar is wel een zeer natuurlijke wakker word tijd voor baby’s. Verschuift vanzelf naarmate ze ouder worden (hier met 4 jaar af en toe 7 uur)

3 maanden geleden

Reactie op newmommy😍

Wat wil je? Ze doen het perfect! Niet rommelen met iets wat werkt voor je b ...
In een ideale wereld sochtends 45 minuten slapen en smiddags 2 uurtjes. Maar goed, nogmaals ben al blij dat ze überhaupt slapen en zelfstandig in slaap vallen. Bij mijn oudste was dat wel anders 😅 Of ik ze nu om 18:00 naar bed doen om of 20:00, het is poef wakker om 06:00. Dan liever vroeger naar bed zodat iedereen meer rust heeft 😂

3 maanden geleden

Reactie op MamaEm

In een ideale wereld sochtends 45 minuten slapen en smiddags 2 uurtjes. Maa ...
Kun je niet even wat 'speelgoed' in hun bedje doen? Ik doe wel eens een knisperboekje ofzo bij mijn zoontje zodat ik nog even kan liggen en meneer vermaakt zich vaak nog wel een 30/45 minuten😂

3 maanden geleden

Nu de herfst weer in aantocht is, hoe doen jullie dat met de vieze wielen van de kinderwagen? Onze hal wordt altijd zo snel ranzig

3 maanden geleden

Reactie op bloko

Nu de herfst weer in aantocht is, hoe doen jullie dat met de vieze wielen v ...
Natte doek klaar leggen voor bij binnenkomst

3 maanden geleden

Reactie op bloko

Nu de herfst weer in aantocht is, hoe doen jullie dat met de vieze wielen v ...
Stoffer en blik bij de voordeur. We vegen de wielen dan even af. Heb je het blad en zand er iig al vanaf.

3 maanden geleden

Hebben jullie tips voor een fijn badzitje? Ons meisje ligt nu nog in de babyjem maar wordt tijd voor een echt zitje. Lees gemengde reviews over deze van smoby..

3 maanden geleden

Reactie op starry94

Hebben jullie tips voor een fijn badzitje? Ons meisje ligt nu nog in de bab ...
Wij hebben eentje van angelcare. Vind m ideaal