317 Reacties
7 maanden geleden
Ik begrijp niet zo goed wanneer ik aan de bel trek. Voel me snel een aansteller. Ik geef al zeker 5 weken over, elke dag minimaal 3x. Drinken kost me veel moeite, ervaar de hele dag dorst. Ben bang om veel te drinken omdat het er uit spuit. Verder elke warme maaltijd is een nachtmerrie. Brood lukt Mw af en toe wel, en kots ik niet meteen uit, later wel weer.
7 maanden geleden
Geen idee of het me verlichting brengt, maar ik ga acupunctuur proberen. Las op de ZEHG website dat het soms kan helpen! 🍀
7 maanden geleden
Reactie op Leni27
Helpt bij mij goed. Ik ga 2x per week. Het spugen is bijna gestopt.. slik d ...
Wat goed om te lezen! Waarvoor slik je magnesium? Werkt dat tegen het overgeven / de misselijkheid?
7 maanden geleden
Hebben jullie toevallig ook dat als je aan het overgeven bent je ook nog een spontane bloedneus krijgt? Het bloed stroomt er dan echt uit bij mij. Echt heel vervelend als je al zo beroerd voelt. Las ergens dat bloedneuzen ook een zwangerschapskwaal kunnen zijn. Maar wel lastig met overgeven. Heb het nu al 2 a 3 keer gehad in korte tijd.
7 maanden geleden
Reactie op Liesss93xx
Wat goed om te lezen! Waarvoor slik je magnesium? Werkt dat tegen het overg ...
Helpt tegen de misselijkheid. Ben vanaf 6 weken zwangerschap begonnen met magnesium/acupunctuur en medicatie. Nu ben ik bijna 13 weken en heb bijna geen medicatie meer nodig.
7 maanden geleden
Reactie op Leni27
Helpt tegen de misselijkheid. Ben vanaf 6 weken zwangerschap begonnen met m ...
Nice, waar doe je dat acupunctuur bij een fysio?
7 maanden geleden
Ik lig wederom weer aan t infuus! Na 2 dagen niks binnen gehouden te hebben.
7 maanden geleden
Bedankt meiden. Ik moet weer een nachtje blijven. Laat jezelf niet afwimpelen! Op tijd aan de bel trekken❤️.
7 maanden geleden
Reactie op Sherrrrrrr
Bedankt meiden. Ik moet weer een nachtje blijven. Laat jezelf niet afwimpel ...
Sterkte! ❤️ Hopelijk knap je er iets van op.
7 maanden geleden
Reactie op NoëlleBS
Wat vervelend zeg.. hoeveelste opname is dit al voor je en heb je vitamine ...
Dit is de tweede keer. Ze laten me blijven ivm uitdroging. Ik krijg dus zakken vocht en ook vitamines.