50 Reacties

één maand geleden

De nachten gaan hier eigenlijk heel goed. Gisteren zijn voeding verhoogd naar 150 cc en hij kwam nu na 4.5 uur. Hij slaapt zometeen hopenlijk gewoon weer verder, fingers crossed.

één maand geleden

Hier is er echt geen pijl op te trekken. Soms komt ze na 3 uur, soms 4, soms 5 en het gebeurd ook weleens 6. Meestal 3 a 4 trouwens. Ze slaapt daarna meestal wel weer snel. We geven nu overdag borstvoeding en 's nachts kunstvoeding 120cc, maar daar laat ze dan ook regelmatig de helft van staan, ook daar is eigenlijk geen pijl op te trekken😅 weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ermee moet haha. Ze is 1 maand oud trouwens.

één maand geleden

Baby is 13 dagen oud, geef borstvoeding, 22 minuten ongeveer. Ze komt stipt om de 4 uur. (Gewicht van 4300 gram) 12-16-20-00-4-8. Echt heerlijk!

één maand geleden

Hier een baby van 13 dagen. Ik geef borstvoeding en gemiddeld drinkt hij tussen de 15 en 35 minuten om de 3 uur. In de nacht rekenen we hier 5 ipv 3 uur tussen. Maar meestal wilt hij deze voeding niet en slaapt hij door. 8:00, 11:00, 14:00, 17:00, 20:00, 23:00, 2:00 & dan begint de cyclus weer vanaf 8:00

één maand geleden

Kleine krijgt borstvoeding. Is nu een maand oud. Krijgt 100ml (ik kolf) en meld zich elke 2 a 2,5 uur. Zowel overdag als snachts.

één maand geleden

Ons meisje is 2,5 week oud en meldt zich gemiddeld om de 2 á 2,5 uur, ook ‘‘s nachts.

één maand geleden

Hier even 2 mindere nachten. Geef bv aan onze 3 weken oude dochter. Om 18:00 uur gevoed en toen bleef ze wakker om te clusteren tot 21:30 uur. Daarna kwam de peuter erbij rond middernacht en wilde ze weer drinken. Lang bezig geweest want ze vindt naderhand niet de rust om weer in slaap te vallen ofzo. Om 04:30 uur hetzelfde riedeltje en ze slaapt nog niet en de peuter is eigenlijk alweer klaar om de dag te starten

één maand geleden

Onze baby is nu 13 dagen oud en krijgt uitsluitend borstvoeding. Ik kolf (nog) niet. Ze vraagt nog elke 2-3 uur om eten en drinkt dan zo’n 30-45 min. Overdag kan er nog wel eens wat langer tussen zitten, ‘s nachts zeker maximaal 2,5 uur. Ze valt meestal lekker aan de borst in slaap maar wordt daarna (meestal ook ‘s nachts) helaas weer wakker met krampjes. Tegen de tijd dat ik haar weer rustig heb/krampjes voorbij zijn kunnen we bijna weer aan een nieuwe ronde beginnen. De nachten zijn dus best zwaar, zeker nu we richting de twee weken gaan op deze manier. Ik kan zelf ook niet goed overdag slapen, dus inhalen is er ook niet echt bij. Mijn vriend neemt haar wel in de avond/eerste deel nacht zodat ik vast wat kan slapen voordat we de nacht in gaan. Vandaag komt het cb en gaan we haar weer voor het eerst wegen sinds vorige week donderdag. Ben erg benieuwd wat al deze sessies hebben opgeleverd, als ik zie dat ze netjes aankomt is het het natuurlijk helemaal waard 🥰. Kan er namelijk ook best onzeker van worden, of het allemaal wel goed gaat zo. Tussen de vorige en de huidige voeding heeft ze trouwens een keer heerlijk geslapen, dus mama ook 😄

één maand geleden

Hahaha o zo herkenbaar! Om half 5 mijn zoontje van 3,5 jaar klaarwakker en jaja slaapt na 45 minuten, om half 6 ons meisje van 4 weken gevoed en om half 7 gaat de wekker van mijn vriend... nu maar hopen dat peuter en baby nog even slapen

één maand geleden

Evi is nu 2,5 week oud en de nachten gaan best redelijk. Afgelopen nachten krijgt ze rond 12 uur de laatse fles met bv. Dan wordt ze wakker tussen 4 en 5, daarna pas rond 8u.. Ze valt snachts eigenlijk altijd vrij snel uut zichzelf in slaap. Vannacht wat minder gezien ik altijd vooruit kolf en dat nu niet gedaan har en ze vrij vroeg gisteren al sliep.. Nu dus kolven voor de kleine meid

één maand geleden

Hier gaan de nachten top.. de afgelopen week rond 21.00 laatste fles en slaapt dan door tot ongeveer 05.00/05.30 Broer en zus komen vaak rond 07.00/07.15 dus kan ik nog even doorslapen 😊

één maand geleden

Reactie op Meid30

Hier gaan de nachten top.. de afgelopen week rond 21.00 laatste fles en sla ...
Ik moet er trouwens wel bij vertellen dat we hem inbakeren daar krijgt hij rust van

één maand geleden

Mijn zoontje is vandaag 5 dagen oud maar wel met 34 weken geboren. De nachten gaan hier nog best prima hij krijgt op gezette tijden zonde voeding maar heel afentoe komt hij zelf een half uurtje eerder. Ik merk wek dat hij vaak vanaf 5/6 uur even een momentje heeft dat hij huilt en graag bij mama wilt liggen. Maar dat is niet specifiek voor de voeding. Op dit moment ben ik nog zo moe dat ik heel snel weer in slaap val na de voedingen.

één maand geleden

Mijn zoontje is bijna 4 weken oud en meldt zich tussen 9 en 7 om de 3 uur. En valt ook makkelijk weer in slaap. Wat een verademing ten opzichte van zijn oudere broer!

één maand geleden

Wij geven flesvoeding en hij meld zich rond de 4-5 uur. Nu hebben we dr wakker gemaakt en zit er 3,5 uur tussen anders gaat ons fijne schema helemaal verkeerd lopen.

25 dagen geleden

James is vandaag 7 weken oud, maar wel te vroeg geboren met 34 weken. Hij krijgt zijn laatste voeding rond 22:00/23:00 en komt dan om de 3 a 4 uur. Dus zo rond 02:00/03:00 - 05:00/06:00 - 08:00/09:00. We kunnen hem gelukkig na het voeden en rechtop houden makkelijk terug leggen in bed, hij slaapt tussendoor goed! Wel hebben we in die 7 weken iets van drie keer een nacht gehad waarin hij alleen op ons wilde slapen, toen was wegleggen in de co-sleeper echt drama! Maar gelukkig valt het heel erg mee hoe vaak dat zo is geweest 😀.

25 dagen geleden

Loïs is 4 weken oud. Ze meld zich om de 2,5/4 uur. Van 20:00 tot 03:00 gaat het in bed leggen prima. Maar als ik er na de ochtend fles rond 6/7 uur weer naar bed wil brengen slaapt ze maar een halfuur. ( eigenlijk altijd overdag) op mijn borst slaapt ze zo 4 uur overdag. Hebben meer mensen hier last van ? En hebben jullie tips ?

25 dagen geleden

Reactie op Staceyy

Loïs is 4 weken oud. Ze meld zich om de 2,5/4 uur. Van 20:00 tot 03:00 gaat ...
Geen tips, ik volg even mee! Ik heb hetzelfde met mijn dochtertje van 6 weken. Overdag wilt ze niet in de co-sleeper of in de box om te slapen, dan gaat ze huilen. Zodra ze op mijn borst ligt valt ze in slaap. Ik kan haar dan ook niet wegleggen want op de één of andere manier voelt ze dat en gaan gelijk die ogen open 🤣 Het is ook niet dat ze "nep" huilt zodat ze uiteindelijk zelf in slaap valt.. nee het is echt hard huilen. De laatste 2 voedingen (21:00 en 00:00/00:30) savonds gaan juist wel weer goed. Inbakeren doen we alleen de laatste 2 voedingen. Overdag gaat ze ook hiervan huilen. Wat hier wel helpt is gaan wandelen met de kinderwagen, dan valt ze snel in slaap. Of een lekker warm badje. En verder op mijn borst laten liggen 😅

25 dagen geleden

Reactie op Flowergirl1994

Geen tips, ik volg even mee! Ik heb hetzelfde met mijn dochtertje van 6 wek ...
Hier het zelfde overdag zodra ik hem weg leg na 10 min gaan zijn ogen open Savons nacht gaat mega goed in co sleeper snap er niks van

25 dagen geleden

Luca is 3 weken en 2 dagen. Wij gaan om 23.00 naar bed en hij mag dan aan de borst. Per keer ben ik drie kwartier bezig. Hij slaapt dan rond 00:00. Vaak komt hij om 04.00 voor de borst en slaapt hij weer om 05.00 hierna komt hij tussen 08.00 en 09.00. Dit ritme heeft hij al sinds dag 2