50 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op AQ

Voor de ouders van kindjes die vier vijf uur tussen voedingen laten; hoevee ...
Hier flesvoeding en dan gemiddeld 90 ml voor ze de nachtslaapje ingaat

24 dagen geleden

Vraagje: Hoelang zijn jullie ('s nachts) bezig? Wij doen eerst verschonen, dan de fles en dan nog rechtop zitten. Zoontje valt dan in slaap, maar we wachten dan tot hij goed slaapt voor we hem in bed leggen. Anders wordt hij wakker en zijn we nog langer bezig 😉 We hebben het gevoel dat we elke keer heel lang bezig zijn. Hoe zit dat bij jullie? Kunnen we een beetje vergelijken en kijken of we ergens wat tijdwinst kunnen behalen. Slapen is ook hee fijn namelijk 😀

24 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Vraagje: Hoelang zijn jullie ('s nachts) bezig? Wij doen eerst verschonen, ...
Denk dat wij een uur bezig zijn totaal voordat ze weer slaapt! Dus luier, voeden, boeren en terug in slaap krijgen.

24 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Wij zijn ook lang bezig hoor.. en het probleem bij ons is dat onze dame helemaal niet weg gelegd wilt worden, dus ze ligt de hele nacht afwisselend bij ons. Elke drie uur verschonen, borstvoeding, boeren, wiegen… weinig tot eigenlijk gewoon geen slaap. Mijn man gaat rond 2 uur dan naar beneden voor een paar uurtjes zodat hij overdag voor ons kan zorgen en dat ik ‘s middags even 2 uurtjes kan slapen.

24 dagen geleden

Reactie op AQ

Voor de ouders van kindjes die vier vijf uur tussen voedingen laten; hoevee ...
Kunstvoeding en ze drinkt zo’n 90-120 cc (bieden 120 aan en kijken dan wat ze drinkt. Onze dochter weegt zo’n 4 kilo

24 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Ik denk dat wij zo’n half uur tot drie kwartier bezig zijn

24 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Uur ongeveer. Borst 1, luier, boeren, borst 2, boeren. Hij valt vrij makkelijk weer in slaap maar boeren is dan wel weer lastiger. Als er hem dan wegleggen zonder te boeren lijkt hij rustig te slapen maar begin 't na een kwartier de ellende

24 dagen geleden

Reactie op Schildpad1989

Oei, ongeveer een halfuurtje? Verschonen, voeden en kolven (15min) voor volgende moment. Ik leg haar wel vrij snel op bed als ze een boertje heeft gelaten, vaak slaapt ze al bij mij in dus boert ze niet altijd. Kolven kost de meeste tijd helaas

24 dagen geleden

Nou vannacht dacht ze ik ga clusteren vanaf 8uur wou ze elk uur 🥲 ze is maandag geboren