2 Reacties

één maand geleden

In het begin gingen de nachten wel zo rustig. Ook omdat ze al met 38 weken geboren is. Na de uitgerekende datum kwam ze veel meer zelf. Nu inmiddels is ze alweer bijna maand oud. Snap helemaal wat je bedoeld hoor die kraamtranen. Het gaat zeker snel! Ze was net 3 weken en ik dacht al mijn god je wordt groot! Newborn luiers die niet meer passen en maat 50 ook echt al snel niet meer. En als ik naar haar kijk denk ik hoe kan je zo perfect zijn en dan schieten de tranen er alweer in.

één maand geleden

Hier gaan de nachten zo goed al vanaf de geboorte. Dat ik ergens bang ben dat dit elk moment kan veranderen 🙈 we moeten haar om de 5 uur wakker maken in de nacht en dan slaapt ze ook meteen weer. Slaap zoveel beter dan tijdens de zwangerschap 😅 ons zoontje is ook altijd een goede slaper geweest, dus misschien zit het in de genen 🤪 wel ben ik zelf vanaf de bevalling ziek (griepachtige verschijnselen) waardoor ik niet echt fit ben nog 🥲 kraamtranen heb ik niet heel erg last van, wel spat ik uit elkaar van verliefdheid als ik naar mn dochter en zoon kijk 🤭🤭