243 Reacties
茅茅n maand geleden
Afgelopen dagen voel ik mij al beroerd. De laatste loodjes zijn mega zwaar, ondertussen 39+4 en goed klaar mee馃槩 Om me heen zie ik alle kindjes geboren worden en hoe lullig het ook klinkt ben ik bij elk geboorteberichtje zo verdrietig dat ons zoontje er nog niet is馃槚
茅茅n maand geleden
Onrustig nachtje. Draaide naar mijn linkerzij maar dat mocht duidelijk niet, ze begon keihard te duwen. Dan maar weer terug naar de rechterzij, wat denk je? Draait ze gewoon dr hele lichaam mee en gaat ze verder zitten duwen 馃槀 Vet ongemakkelijk! Oh en ik kwijl al weken mijn kussen onder in de nacht 馃珷
茅茅n maand geleden
Reactie op elinemetbaby
Onrustig nachtje. Draaide naar mijn linkerzij maar dat mocht duidelijk niet ...
Hahaha ja zelfde hier. Kereltje was zooo druk waardoor ik niet kon inslapen en rond 4.30 uur dacht ik dat de wee毛n begonnen maar zette niet door. Had het warm en kon niet lekker liggen. Vanmiddag weer naar de verloskundige voor een derde strippoging en anders maar hopen dat die zich voor zondag meldt. As zondag wel een inleiding gepland. Hebben jullie ook last van voorwee毛n ongeveer midden in de buik?
茅茅n maand geleden
Reactie op H1994
Hahaha ja zelfde hier. Kereltje was zooo druk waardoor ik niet kon inslapen ...
Ja, al meerdere nachten echt een uur tot 2 uur wakker gelegen met voorwee毛n. Sinds gisteren af en toe ook rug wee毛n. Het zet alleen niet door. Waarom heb je zondag een inleiding?
茅茅n maand geleden
Reactie op ColourfulDana
Ja, al meerdere nachten echt een uur tot 2 uur wakker gelegen met voorwee毛n ...
Ben dan 41+3 en wil sowieso in het ziekenhuis bevallen. Vanmiddag gesprek met de verloskundige of ze dan dag daarvoor m鈥檔 vliezen gaan breken ipv dat ze in het ziekenhuis dit doen.
茅茅n maand geleden
Reactie op H1994
Hahaha ja zelfde hier. Kereltje was zooo druk waardoor ik niet kon inslapen ...
Pff ja ook het warm hebben! Zweette me kapot. Wee毛n nog niet echt denk ik, voor het eerst soms wel een beetje krampig vannacht maar met name gewoon harde buiken? Veel succes vandaag en evt zondag!
茅茅n maand geleden
Onwijs zenuwachtig voor de echo vanmiddag... ons meisje word de afgelopeweken erg klein verwacht en vandaag is een beetje d-day of ze echt eerder gehaald moet gaan worden of dat we toch mogen afwachten. 馃馃馃 zo hard aan het duimen dat ze toch net boven het lijntje blijft
茅茅n maand geleden
Reactie op Kaastosti
Oeh succes! Hoe laat heb je 'm?
Half 5 pas...mijn man kan niet mee. Nu heeft m'n zus net aangeboden om even mee te gaan dus dat is fijn 馃グ
茅茅n maand geleden
Reactie op Kaastosti
Oh gelukkig zeg! Fijn dat je niet alleen hoeft. Spannend wel!
Nou ze zit nog net boven het lijntje dus een klein feestje hier. We mogen de bevalling gewoon afwachten en zelfs dus thuis bevallen 馃コ
茅茅n maand geleden
Reactie op babynummertwee
Nou ze zit nog net boven het lijntje dus een klein feestje hier. We mogen d ...
Oh wat goed! Wij hadden anderhalve week geleden net zo goed nieuws! Die van ons is redelijk groot geschat maar zat nog net mooi in de curve dat een inleiding niet hoeft 馃帀
茅茅n maand geleden
Reactie op Kaastosti
Oh wat goed! Wij hadden anderhalve week geleden net zo goed nieuws! Die van ...
Yess zoo fijn!! Ben zo opgelucht en blij馃┓ was echt bang dat ik op t laatste moment weer medisch zou worden. En ik wil zo graag thuis bevallen馃馃馃 dus nu afwachten wanneer mevrouw zich aan dient!
茅茅n maand geleden
Pfff slapen gaat steeds slechter door de Ischias en bekken 鈽癸笍 hoop echt dat hij niet lang meer op zich laat wachten!! 馃馃徎