243 Reacties
één maand geleden
Gisteren heeel moe, misselijk en diarree.. De hele dag door harde buiken ookal deed ik niks. Gisteravond veel gerommel met oefenweeën. Onregelmatig maar wel met een piek, alleen de pijn was heel licht. Nu wakker geworden met continue lage rugpijn… Van mij mag het wel doorzetten nu met 38+1..
één maand geleden
Die allesoverheersende moeheid overvalt me vandaag ineens... Mentaal en fysiek kapot moe, kom denk ik niet van de bank af vandaag 🥲
één maand geleden
Ben nu 37+5 en weet eerlijk gezegd niet hoelang ik het nog ga volhouden. Niet vanwege moeheid, zware buiken en minder mobiel zijn, maar omdat ik nu al twee weken last heb van jeuk! Het is nu over mijn hele lichaam en het houdt maar. Iet op, ondanks de mentholcreme die ik er regelmatig opsmeer. :( baal er zo van want de dagen en vooral de nachten duren hierdoor zo lang.
één maand geleden
Hier vandaag weer een lekker rustig dagje. Maar wel wat beter! 39+5 vandaag en na dagen geen energie meer hebben, stond ik vandaag weer lekker te poetsen en te rommelen in huis🤪 Kom maar op met de baby!!
één maand geleden
Man kwam vandaag thuis met de woorden "ik heb keelpijn". Neeee 🥲 Wat een timing zeg! Zit echt niet te wachten op hoogzwanger plus verkouden.
één maand geleden
Ik heb superveel van die end of pregnancy kwalen. Hoofdpijn, last van mijn darmen, heel erg moe, het idee dat mijn liezen inmiddels blauw zijn, krampen, harde buiken en weet ik veel wat nog meer - maar verder voel ik me best goed. Nog even rustig aandoen wanneer dat kan en dan is het zo babytijd 😄
één maand geleden
Vandaag 37+6 en inmiddels ballon geplaatst. Dit omdat de kleine man zich minder liet voelen en na een groeiecho ook te zien was dat hij qua gewicht iets onder de gemiddelde lijn zit. Morgen ochtend hopelijk genoeg ontsluiting om de vliezen te breken en kunnen we onze kleine man morgen welkom heten 💙
één maand geleden
Reactie op Dev7784
Gisteren heeel moe, misselijk en diarree.. De hele dag door harde buiken oo ...
Aw ik hoop het voor je 💜 rond 38 weken had ik ook zo’n moment voor een paar dagen, maar jammer genoeg voor mij niks doorgezet 🥲 nu 39 weken en enorm zin om de kleine te zien
één maand geleden
Reactie op naomipc
Wij liggen beiden met verkoudheid plat 😞 39 weken zwanger en een 3 jarige ...
Bah nee, echt geen pretje! Dan heb ik eigenlijk nog het geluk dat dit onze eerste wordt 😅 Vraag mij wel af wat de kans is dat de bevalling dan begint. Wacht de baby tot je je beter voelt?
MOD
één maand geleden
Vandaag eerste strippoging gehad. Ik had pas 1 cm ontsluiting maar deze keer wel wat meer bloed. (Vorige week was ik niet lekker en had de huisarts gevoeld en had ik geen bloed)
Vandaag uitgerekend en ik had echt zooo gehoopt de kleine vandaag of morgen zich kenbaar zou maken😭
één maand geleden
Reactie op elinemetbaby
Man kwam vandaag thuis met de woorden "ik heb keelpijn". Neeee 🥲 Wat een t ...
Ja mijn man gisteren ook ineens super veel niezen en vanmorgen wakker geworden met een snotneus en super moe. Mijn dochter kwam vanmorgen uit bed met vuurrode wangen, dus ik voel hem al aankomen … hopelijk slaat het virus mij over. Zó geen zin in!
Andere ook zo’n last van irritaties? Ik irriteer me aan het hele huis. De kastjes staan te vol, de kelder is rommelig, de zolder is lelijk etc. Etc. Ik ben alles aan het weg gooien😂 verschrikkelijk is het. Mijn man wordt gek van mij geklaag haha
één maand geleden
Reactie op wondertje_1989
Ja mijn man gisteren ook ineens super veel niezen en vanmorgen wakker gewor ...
Verkoudheid / griep heerst inderdaad weer. Hier hebben mijn man en zoontje ook echt een aantal dagen flink gesnotterd, maar heel bijzonder heb ik nergens last van gehad. Alsof het lichaam aanvoelde dat ik dat er niet bij kan hebben haha.
En ja die irritaties heb ik ook heel erg op het moment. Ik word soms helemaal gek van mezelf, dus begrijp wel dat mijn partner dit ook wordt😂
Ik voel mij vandaag moe en emotioneel. Net gelukkig even op bed gelegen en dat heeft veel goed gedaan, maar nu weer ‘op’ en ik weet gewoon niet wat ik met mezelf moet beginnen. Het is pas half 3 en ik heb niets te doen. Zoontje wordt zo wakker en ben echt zoekende naar wat te doen. We gaan al bijna iedere dag naar mijn schoonouders, dus dat wil ik vandaag niet weer.. maar thuis zitten, wil ik ook weer niet. Mijn eigen vrienden en familie wonen te ver weg om daar even langs te gaan. M’n man kan zo hele dagen op de bank zitten, hij vindt dat niet erg, dus hij komt niet met inspiratie.😕
één maand geleden
Heel veel voel ik vandaag.🤣 Vannacht zijn mijn vliezen spontaan gebroken precies met 38 weken tegen half 5. Ik voelde een klein knalletje in de buik en toen ik opzocht wat het was, begon het eruit te stromen. Helaas heeft de kleine in het vruchtwater gepoept, waardoor het ziekenhuis alles overneemt ipv verloskundige. Gelukkig zijn ze allemaal heel fijn hier. Vanochtend had ik zo’n pijn van de weeën en met het idee, dit kan nog uren duren en nog heviger worden dacht ik, ik ga optijd voor de ruggenprik. Wat een walhalla. Een dik uur geleden zat ik op 6/7 cm ontsluiting. Ben benieuwd hoelaat ze zich echt gaat melden!
één maand geleden
Reactie op Tinita93
Heel veel voel ik vandaag.🤣 Vannacht zijn mijn vliezen spontaan gebroken p ...
Wat spannend! Succes!!
één maand geleden
Reactie op Tinita93
Heel veel voel ik vandaag.🤣 Vannacht zijn mijn vliezen spontaan gebroken p ...
Spannend! Succes😄
één maand geleden
Reactie op Dev1Dal
Van wie oh wie is het kindje vandaag op 10-10 om exact 10:10 uur geboren? D ...
Dat is een heel mooie datum en tijd. Ik was op 10-10 uitgerekend. En heb ook wel eens gedacht vtv hoe gaaf dat zou zijn. En dat ik het zo een toffe datum vind. Echter is ons zoontje met 33+5 al geboren op
27 augustus.
Nu hebben we al 6 weken van hem mogen genieten. 💙🩵😊