243 Reacties
één maand geleden
Vannacht met vlagen best wel buikkramp gehad, maar niks doorgezet. Hopelijk wel een voortekenen dat het niet lang meer duurt🤞🏼
Vandaag 40+5
één maand geleden
Morgen 39 weken en nu de bevalling dichterbij komt vind ik het steeds spannender...
Hoe gaan de weeën voelen? Hoe ga ik er op reageren? Kan ik het wel aan?
Zo lastig het onbekende 😳
één maand geleden
Reactie op CynthiaaW
Ik voel me super depri vandaag. Ben nu 2 dagen “over tijd” maar merk dat ik ...
Heeel herkenbaar!!! Het is ook echt ontzettend vervelend. Hier 1 dag over tijd en vandaag afspraak ingepland met gynaecoloog om inleiden te bespreken. Maar toch hoop ik dat de kleine zich snel uit zichzelf gaat melden. De appjes en “druk” van de andere mensen zijn zo overweldigend en vervelend
MOD
één maand geleden
Reactie op kellyliannne
Heeel herkenbaar!!! Het is ook echt ontzettend vervelend. Hier 1 dag over t ...
Jaaa 😭 Ik heb al 1 strippoging gehad en vrijdag gaan we weer kijken.
Ik wil soms nog net niet mijn mobiel uitzetten.. maarja mijn man werkt tot het tijd is🤣 dus ik moet hem aan houden. Maar heb alle meldingen al uit staan(mijn mobiel stond al op trillen) en al zo vaak gezegd “ik meld het wel als we worden weggevoerd “
En dan de opa en oma van mn man “nou we wachten al een paar dagen op een bericht”
WAAR DENK JE WAAR IK OP WACHT🥲
één maand geleden
Reactie op CynthiaaW
Jaaa 😭 Ik heb al 1 strippoging gehad en vrijdag gaan we weer kijken.
Ik ...
Ahhhh ik snap je gevoel zo goed!!! Hier ook gewoon tot huilens aan toe van de constante berichtjes van mensen. Zo vervelend als mensen (hoe goed ze t ook bedoelen) er constant druk op zetten en je elke keer opnieuw moet vertellen dat het nog niet zover is, hoe graag je het ook zelf wilt😢
één maand geleden
Reactie op CynthiaaW
Ik voel me super depri vandaag. Ben nu 2 dagen “over tijd” maar merk dat ik ...
Ja heel irritant zijn die appjes. Goed bedoeld maar zo vervelend!
één maand geleden
Zo herkenbaar al die berichten hier. Bij mij gaat het ook zo; echt zoveel appjes met ‘hoe gaat het, duurt wel lang hè, heb je al een datum voor inleiding?’ Ik snap dat het allemaal goed bedoeld is, maar het is zo super irritant. Wij willen ook niets liever dan de kleine meid al vasthouden, maarja ze heeft het nog veel te lekker bij mij in de buik.
Zelf raak ik ook redelijk down van het idee dat ik morgen alweer 41 weken ben.. Vorige keer met ons zoontje ben ik toen ingeleid en is hij twee dagen later geboren. Ik heb nu pas met 41+2 eventueel een afspraak. Schoonvader is ook die dag jarig en ik ben zo bang dat de meid op die dag gaat komen, dat wil ik echt echt echt niet. Ik vind dubbele verjaardagen (van mensen zo dichtbij) echt vreselijk. Ik ben zelf van een tweeling dus ik deel ‘mijn’ dag al en vier jaar geleden werd mijn neefje (van mans kant) ook op die dag geboren door inleiding. Dat vreet nog steeds aan mij🫣 Laat staan opa en kleindochter. Meh
één maand geleden
Overreden door een vrachtwagen. Alles doet pijn. Mn beknelde zenuw breidt zich snel uit naar mn been, de krampen zijn verschrikkelijk, m'n liezen voelen als gebroken en bij elke beweging maak ik het geluid van een zeeleeuw. ik moet even flink mn best doen om m'n positiviteit weer te vinden
één maand geleden
Ik voel me zo dubbel. Ik ben enorm verkouden en zie het dus niet echt zitten om nu te bevallen.
Maar tegelijk krijg ik stres van het feit dat we bijna op de datum voor de geplande keizersnede zijn. Ik hoop zo dat ik beval voor die datum..
één maand geleden
Zooo ontzettend moe. Het gevoel dat ik wel dagen achter elkaar kan slapen.
En dat terwijl ik juist een prima nacht heb gemaakt. We hadden ons vanochtend bijna verslapen. Ik schrok wakker om 8uur en mijn dochter moet voor 9uur op de opvang zijn wat in de ochtend spits zeker 20 a 30 mij rijden is. Dus hup snel et uit dochter klaar maken boterham en beker melk in de auto en gaan met die banaan. Maar poehhhh bij thuis komst weer in elkaar gestort op de bank. Werd net wakker met knallende koppijn en kon mezelf niet bewegen zonder het uit te kermen van de pijn.... nu maar even rechtop zitten... 😭
één maand geleden
Ik voel me ontzettend verdrietig en boos. 41+4 weken zwanger, al strippoging gehad. Niks lijkt te werken. Ziekenhuis, inleiding komt steeds dichterbij. Iets wat ik echt niet wil.
Het voelt of mijn lichaam heeft gefaald, heb angsten dat ons meisje misschien in nood gaat komen.
één maand geleden
Reactie op Kaastosti
Overreden door een vrachtwagen. Alles doet pijn. Mn beknelde zenuw breidt z ...
We kunnen dit 💪🏼 nog eventjes!
Waar heb je een beknelde zenuw?
Misschien lukt het om leuke laagdrempelige afleiding te zoeken?