243 Reacties
één maand geleden
Reactie op Baby97
Nee ik ook niet ik ben de hele nacht al aan het spoken dus mn man is hier e ...
Is ook beter. Hebben we straks nog wat aan ze😝
één maand geleden
Reactie op Baby97
Haha idd ben die weeen al wel een beetje zat en ben er vast nog lang niet � ...
Same hier. En ben pas anderhalf uur bezig… ze worden wel echt steeds pijnlijker..
één maand geleden
Reactie op Baby97
Hier ook 🙈 weet me ook geen houding te geven
Ik ga even onder de douche
één maand geleden
Reactie op Baby97
Dat ga ik ook maar even doen denk ik 🙈
Hoe gaat het? Hier zakt het af. Zit nu 7-10 min tussen… ga nog wat slapen proberen.
één maand geleden
Reactie op Baby97
Hier werd onder de douche juist erger zit nu al 3 kwartier denk ik tussen d ...
Wat goed zeg!!! Hier nog steeds om 10 min en erg misselijk en duizelig. Bleh
één maand geleden
Oeee spannend! Hebben jullie een yogabal. Heeft bij mij heel erg geholpen bij mijn eerste kindje om weeen op te vangen. Heel veel succes 🍀🍀🍀
één maand geleden
Hier de hele nacht niet door kunnen slapen🥲 om de 10-15 minuten een zeurende/pijnlijke kramp in mijn baarmoeder en mijn buik die dan aanspant. Heb hiervoor geen oefenweeen gehad. Zou dit het dan toch echt zijn? Enige wat verlichting geeft is bouncen op de yoga bal. Heb trouwens ook geen slijmprop verloren.
één maand geleden
Vandaag 40+6 weken zwanger van ons eerste kindje en dan moet ik toch wel toegeven dat mijn ongeduld met de dag groeit.
Maandag nog controle gehad bij de VK en helaas nog geen ontsluiting.. voorweeën zijn ook nog amper aanwezig of iets van een tekenen dat de kleine meid klaar is voor de grote wereld.
Ik wil haar zo graag ontmoeten en kunnen vast houden 🤍
één maand geleden
Hier 39+3. Sinds vanmorgen menstruatie achtige krampen en aanspanningen in de buik. Alleen nog niet echt regelmaat.
Ik weet niet precies waarom, maar voel me wel ‘anders’ 🙈 ook ontzettend veel druk laag in m’n baarmoeder. Meer mensen die dit herkennen?
één maand geleden
39 weken vandaag. Volgende week word ik medisch doorverwezen dus hoop zo dat hij voor die tijd komt 💙 wel echt een “open” gevoel van onder. Vandaag veel pijn aan bekken en onderrug dus lekker rustig aan
één maand geleden
Ik ben er zo vreselijk klaar mee 🥲 41+1 vandaag. Iedereen wil wat van mij en ik wil gewoon niets liever dan de kleine meid ontmoeten en in m’n bubbel zitten.
Ik kom ook steeds zoveel mensen tegen en het gaat alleen maar over ‘oh is ze er nog niet? ‘Wanneer word je ingeleid’ Blablabla. En dan krijg ik ook nog continu appjes.. Morgen is schoonpaps jarig en ook iedereen die moet benoemen dat ze vast morgen komt. Wij hebben het cadeau voor schoonpaps in huis, maar is een gezamenlijk cadeau, dus die moet ik voor de zekerheid nog even afzetten bij schoonzus, maar zo geen zin om daar langs te gaan en weer allemaal vragen te krijgen… Ik ben er zo klaar mee.
As we speak krijg ik alweer twee appjes of de kleine er al is. Ik wil niet meer😭
één maand geleden
Reactie op Ambermarijke
Ik ben er zo vreselijk klaar mee 🥲 41+1 vandaag. Iedereen wil wat van mij ...
Gewoon niet antwoorden! Vragen staat vrij maar je hoeft echt niks te zeggen. Het irriteert je alleen maar en haalt jouw uit je bubbel. Zodra er nieuws is en jullie zijn eraan toe, hoort de wereld het vanzelf.
Oh en dat cadeau, kan je partner dat vanavond even brengen?
één maand geleden
Ohhh het rommelt al weer de hele middag. Harde buiken rug krampen. Icm een peuter vind ik het even niet te doen 😭 mijn man is nog op een uur afstand tot vanavond 22.00... ik weet even niet wat ik moet doen.. kan altijd m'n ouders bellen maar ik voel me zo opgelaten als er niks aan de hand blijkt te zijn.... misschien toch nog maar eventjes aan kijken. Heb nu maar de tv aan gezet voor de peuter zo dat ik me even kan ontspannen en kijken wat de krampen doen