243 Reacties

één maand geleden

Vandaag ingeleid en vanaf een halfuurtje na het plaatsen van de ballon weeën en t word alleen maar erger momenteel, niet best😭 Verga van de pijn, maar ben gelukkig wel nog thuis. Ben benieuwd wanneer de ballon eruit gaat vallen en we weer terug mogen. Hoop zo dat kleine man zich snel nog wil melden🥰

één maand geleden

Reactie op babynummertwee

Ohhh het rommelt al weer de hele middag. Harde buiken rug krampen. Icm een ...
Ik wist 't ook niet zeker maar 3 uur later was de kleine er 🙈 beter het zekere voor 't onzekere en als 't vals alarm is dan alleen maar even fijn voor jezelf toch 😊

één maand geleden

Ohhh het rommelt al weer de hele middag. Harde buiken rug krampen. Icm een ...
Laatst ook heel de dag gehad dat ik onregelmatige weeën had en vervolgens een enorm beurse buik en ik was heel blij dat de peuter toen toevallig niet thuis was. Ook al is het misschien niet de daadwerkelijke bevalling kun je natuurlijk alsnog iemand bellen om bij te springen want dan wordt het nu gewoon teveel. Mijn verloskundige zei gisteren tegen mij dat het bij een tweede vaak voorkomt dat het veel rommelt van tevoren.

één maand geleden

Vandaag een bruiloft gehad van mijn zwager, een gezellige dag met veel liefde en familie waarin mijn man zich alvast lekker met de kleine kinderen (2 onder de 1 jaar) heeft beziggehouden. Mooi beeld🥰 Nu wachten op de ‘onze’ (38+2). Krijg wel steeds meer steken en harde buiken, maar ik houd nog rekening met tenminste 2 weken🤞

één maand geleden

Vanaf vannacht 00:15 al weeën en nog steeds maar ze zorgen nog niet voor ontsluiting het word wel weker en slijmprop verlies ik steeds delen van pfff ben het wel beetje zat

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Gewoon niet antwoorden! Vragen staat vrij maar je hoeft echt niks te zegge ...
Op appjes reageer ik bewust laat, maar face-to-face is dat wat lastig… Manlief was te druk om het te brengen, dus ik moest uiteindelijk toch zelf gaan. Gelukkig waren ze niet thuis😂

één maand geleden

Reactie op Baby97

Vanaf vannacht 00:15 al weeën en nog steeds maar ze zorgen nog niet voor on ...
Hoe is het nu?

één maand geleden

Wellicht een hormonenkwestie, maar het blijft natuurlijk verdrietig nieuws. Even een traantje gelaten om de dood van Liam Payne. Een van mijn jeugd idolen 🥲

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Hoe is het nu?
Lig inmiddels in het ziekenhuis en er is een ballonnetje geplaatst vannacht heb daarna pijnstillers gekregen en ongeveer 3,5 uurtje geslapen nu lig weer aan de ctg maar ons meisje lijkt het er ook iets moeilijker mee te hebben krijg straks alvast een infuus naald aangelegd

één maand geleden

Reactie op Baby97

Lig inmiddels in het ziekenhuis en er is een ballonnetje geplaatst vannacht ...
Spannende dag vandaag! Veel succes, hopelijk gaat alles goed. Je kan het!🤞🏼😊

één maand geleden

Uhgfff wat een ochtend. Eerst al balen dat ik de nacht door heb geslapen na een hele middag en avond voorweeën te hebben gehad. Anderzijds ik heb een heerlijke nacht gemaakt. Dus laat die baby nu maar komen. Vanochtend al binnen een uur 4 tantrums van de peuter. Inclusief een beker melk door de keuken heen gesmeten 😭 gelukkig heb ik d'r afgedropt bij de opvang. Maar ik kon net eerst nog m'n keuken staan dwijlen en de kastjes en muren poetsen want alles zat onder de melk. Nu pootjes omhoog en hopen dat de weeën op gaan pakken en door gaan zetten.

één maand geleden

Uhgfff wat een ochtend. Eerst al balen dat ik de nacht door heb geslapen na ...
Jammer van de niet doorzettende voorweeen maar die driftbuien zijn zo herkenbaar! Ergens ben ik ook nog blij dat het nog rustig is want ik vraag me af hoe die buien worden als mama echt niet meer kan komen/erbij is. 😅😂 arme opa en oma

één maand geleden

Reactie op Natureandwalks

Jammer van de niet doorzettende voorweeen maar die driftbuien zijn zo herke ...
Hahha ik merk hier juist dat ze als er anderen bij zijn ze veel chiller is. Ze weet dat ze momenteel mij op stang kan jagen ofzo. En daar maakt ze optimaal gebruik van. Dus ik denk juist dat ze straks bij opa en oma mega rust kan krijgen voor ze weer in de baby bubbel gaat komen.

één maand geleden

Reactie op wondertje_1989

Spannende dag vandaag! Veel succes, hopelijk gaat alles goed. Je kan het!🤞 ...
Ja hoop dat de ontsluiting wat gaat doen

één maand geleden

Ugh ik ben zo emotioneel vandaag. Echt, je kunt me uitknijpen als een vaatdoek. Zal blij zijn als straks de hormonen langzaam weer een beetje normaal gaan doen

één maand geleden

Hahha ik merk hier juist dat ze als er anderen bij zijn ze veel chiller is. ...
Mooie gedachte! Daar ga ik me gewoon aan vasthouden want ergens geeft het me een onrustig gevoel dat ik er even niet voor haar kan zijn!

één maand geleden

Reactie op Natureandwalks

Mooie gedachte! Daar ga ik me gewoon aan vasthouden want ergens geeft het m ...
Heel goed. En weet dat andere mensen ook van haar houden en alles voor haar zullen doen wat nodig is. Ik voel me soms ook schuldig maar ik weet ook dat ik haar het mooiste cadeau van haar leven ga geven een zusje. En dat dat nu misschien even moeilijk gaat zijn maar straks Heel waardevol

één maand geleden

Reactie op Kaastosti

Ugh ik ben zo emotioneel vandaag. Echt, je kunt me uitknijpen als een vaatd ...
Jaaa, same here. Ik hoef maar aan de komst van de baby te denken en de tranen staan alweer in m'n ogen 😂 kan letterlijk overal om janken

één maand geleden

Reactie op highupabove

Jaaa, same here. Ik hoef maar aan de komst van de baby te denken en de tran ...
Oh ja ik ook! En bij alles he. 'oh nog even en hij slaapt in dit bedje' 'nog even en N is grote zus'. En dan ook echt van die big ass ugly cries. Met snot. En geluid. Ontzettend

één maand geleden

Wachten voor de controle en eventueel het plaatsen van een ballonnetje. Duurt niet lang meer!