1161 Reacties

2 jaar geleden

Haha ja herkenbaar! Vanochtend hartstikke moe, hoofdpijn en randje misselijk. Gelukkig kon ik me focussen op de gesprekken en werd het minder. Hoop dat ik niet op mn werk moet kotsen de komende weken 🙈

2 jaar geleden

Hee ja bij mij ook! M’n buik/darmen zijn de hele dag druk in de weer. En dan kom ik thuis en begin ik te klagen maar dat is dan weer niet zo leuk voor m’n vriend 😉 Dus fijn dat het hier kan!

2 jaar geleden

Ik had gisteren een sportwedstrijd en was ZO moe niet normaal, maar ja ik kon niet zoveel zeggen tegen de rest…

2 jaar geleden

Ik ben vooral erg moe, ik ben niet vooruit te branden. Ik ben werkzaam als gastouder de kinderen slepen me er gelukkig wel doorheen 🍀

2 jaar geleden

Reactie op Sarool

Hee ja bij mij ook! M’n buik/darmen zijn de hele dag druk in de weer. En da ...
Herkenbaar haha! Ugh het lijkt hier niet beter te gaan. Zo moe en zo koud.. toch ziek naar huis gegaan. Vanavond en morgen nog voetbal op de planning… morgen zou mijn laatste wedstrijd kunnen zijn, maar meh voel mij totaal niet fit.

2 jaar geleden

Ik ben echt mega moe vandaag ( en “moet” nog eten met vriendinnen ) en m’n huis naast mn navel brand (?) als er tijgerbalsem op zit. Met vlagen misselijk. Maar verder voel ik me prima 🤪

2 jaar geleden

Reactie op AmberJT

Herkenbaar haha! Ugh het lijkt hier niet beter te gaan. Zo moe en zo koud. ...
ik voetbal nu ook niet meer, tijdelijk even gestopt .. te bang om te vallen lijkt t

2 jaar geleden

hele dag moe, beetje misselijk met vlagen, weinig zin en dus afreageren soms chagrijnig en hele week al last van de krampjes in de buik denk dat het aan het groeien is

2 jaar geleden

Reactie op AmberJT

Herkenbaar haha! Ugh het lijkt hier niet beter te gaan. Zo moe en zo koud. ...
Hoop dat t wat beter gaat! Succes met de wedstrijd!

2 jaar geleden

Reactie op Sarool

Hoop dat t wat beter gaat! Succes met de wedstrijd!
Lief dankje! Helaas niet. Als ik mij morgen zo voel dan geen wedstrijd🥲 Ik merk dat ik echt een klaagdag heb haha. Zo maar alvast naar bed.

2 jaar geleden

ik heb opeens verzuurde benen? echt nooit last van. ook onwijs moe dus ik ga lekker op de vrijdagavond 21:00 mijn mandje in 😜

2 jaar geleden

Reactie op Jade1410

ik heb opeens verzuurde benen? echt nooit last van. ook onwijs moe dus ik g ...
Dit heb ik vannacht gehad. Ik kon op een gegeven moment geen lekkere houding meer vinden. Hier gaat het gelukkig beter! In ieder geval zo voel ik mij nu. Ik twijfel of ik nog ga voetballen, dit zou wel eens de laatste wedstrijd kunnen zijn, omdat ik qua agenda pas in maart weer zou kunnen. Maar gisteravond ziek gemeld voor een ander uitje van de voetbal en ja geen idee of ik kan maken dat ik er dan nu wel weer ben…

2 jaar geleden

Reactie op AmberJT

Dit heb ik vannacht gehad. Ik kon op een gegeven moment geen lekkere houdin ...
ik ook snachts! ik slik magnesium erbij, altijd al wel gedaan tegen spierkrampen door t sporten etc maar zelfs dat bleek niet te helpen. heb savonds nog wat gelopen en dat hielp wel! misschien iets meer bewegen dan maar 😜

2 jaar geleden

Mijn baarmoeder is zich gigantisch aan het voortzetten denk ik, want ik heb me toch een opgeblazen buik en het blijft toch drukken😫 ook sinds vandaag opeens echt verzuurde scheenbenen, net alsof ik heeel intens heb lopen sporten😂 Gelukkig vandaag een dagje zonder misselijkheid. Maar daar houdt het ook bij op😅

2 jaar geleden

Reactie op Jade1410

ik ook snachts! ik slik magnesium erbij, altijd al wel gedaan tegen spierkr ...
Niet alle magnesiumpillen mogen we slikken toch? Welke heb jij als ik vragen mag? Mijn benen zijn ‘s avonds en ‘s nachts echt als lood. Ik heb gister gelukkig nog gevoetbald. Helemaal blij. Ik houd wel in mijn achterhoofd dat dit wel eens de laatste wedstrijd zou kunnen zijn🥲 Dubbelgevoel dus

2 jaar geleden

Reactie op AmberJT

Niet alle magnesiumpillen mogen we slikken toch? Welke heb jij als ik vrage ...
oh hier heb ik niets over gehoord of lezen. had het aan mijn verloskundige gevraagd en die zei dat ik max 300mg per dag mocht. ik slik magnesium citraat 125mg van orthica! heb even gegoogeld en ik lees hier ook dat het mag. zal wel goed zijn dan denk ik? :)

2 jaar geleden

Ik heb vooral snachts dat ik wakker word meermaals van de buikpijn. Houd aantal minuten aan en dan zakt het weer, soms ervaar ik dit ook overdag. Nog niet echt misselijk geweest maar met momenten vlagen van misselijkheid

2 jaar geleden

M’n hubby gaat vanavond weg, skitrip. Mag ik even huilen?🥲 Voel mij verder top vandaag!

2 jaar geleden

Met vlagen ineens zooo moe. Denk dan ene moment van goh gaat echt prima, zullen we nog wat gaan doen? En een kwartier later loop ik te gapen en kan ik zo slapen.

2 jaar geleden

Zó moe! Van de ene op de andere dag helemaal leeg. Was al vergeten dat ik mijn vorige zwangerschap tot week 15 alleen maar sliep als ik thuis kwam van het werk. 😵‍💫