10 Reacties

22 dagen geleden

Gewoon altijd je gevoel volgen en je verloskundige bellen! Zij kunnen het dan beoordelen of eventueel met een staafje kijken die verkleurd of het vruchtwater is. Succes馃槉

22 dagen geleden

Zoiezo met een klein beetje bloed zou ik al aanraden om even je verloskundige te bellen want dat kan wel teken zijn can beginnende bevalling zeker icm krampen en al ontsluiting. Zelf vond ik het vruchtwater niet specifiek snoepjes zoet ruiken ofzo en het wisselde heel erg ik heb ook een paar dagen gehad dat het echt een sperma lucht had馃檴

22 dagen geleden

Reactie op Duul

Gewoon altijd je gevoel volgen en je verloskundige bellen! Zij kunnen het d ...
dankje wel ga ik doen馃槉

22 dagen geleden

Reactie op Littlebutterfly

Zoiezo met een klein beetje bloed zou ik al aanraden om even je verloskundi ...
Oh haha nou dit rook een beetje als een snoepje wat zoetig is 馃槄 en tegelijkertijd hele erge weeen

22 dagen geleden

Is het niet eerder je slijmprop? Ik had verschillende dagen verlies van stukjes slijmprop maar toen de wee毛n begonnen verloor ik een deel slijmprop met bloed gemengd.

22 dagen geleden

Reactie op IrisPostma93

Oh haha nou dit rook een beetje als een snoepje wat zoetig is 馃槄 en tegelij ...
Bij iedereen kan het anders zijn hoor! Kan me moeilijk voorstellen dat afscheiding zo zoet kan ruiken dus het zou wel de logische verklaring zijn馃ぃ aan de datum te zien hoop ik voor je dat het doorzet 馃檹

22 dagen geleden

Reactie op eha89

Is het niet eerder je slijmprop? Ik had verschillende dagen verlies van stu ...
dat heb ik dus gisteren gehad

22 dagen geleden

Reactie op Littlebutterfly

Bij iedereen kan het anders zijn hoor! Kan me moeilijk voorstellen dat afsc ...
crossed my fingers

22 dagen geleden

Reactie op IrisPostma93

crossed my fingers
Ik zal met je mee doen! 馃槉

21 dagen geleden

Ik ben weer vrolijk naar huis gestuurd met scheurtje in mijn vliezen en een negatieve test.. diezelfde avond nacht alsnog rennen voor de spoedkeizersnede.. (medisch) Ik had ook voorweeen.. of toch misschien al de echte zou maar zeggen 馃槄 maar volgens hun wilde ik te graag al dat het zover was..