26 Reacties

één maand geleden

Om 3.30 ‘s nachts met gebroken vliezen. Uiteindelijk de volgende nacht om 2 uur bevallen.

één maand geleden

Hier ook om 3:30 gebroken vliezen. Om 3:25 is onze dochter geboren (dus bijna 24 uur later)

één maand geleden

Wellicht niet helemaal reeel omdat het geen 100% spontane bevalling was. Rond half 4 een ballonnetje gekregen en eigenlijk direct na het plaatsen al om de 5 min weeën. Rond kwart voor 7 braken mijn vliezen maar zat de ballon er nog in. Om kwart voor 8 viel de ballon eruit en volgde de rest haha. Bij mijn zoontje (2023) kreeg ik ook een ballonnetje om half 3, maar hij is pas 48u later geboren. Toen begon de bevalling pas na 6u gebroken vliezen. (VK heeft deze toen kapot geprikt)

één maand geleden

Om 0:30 dacht ik (weer) lichte voorweeën te hebben, rond 1:45 braken met wat zachte plopjes m’n vliezen, 2:30 vk merkt 5-6 cm ontsluiting 😱 en om 4:52 werd mijn dochter opgevangen door haar vader ❤️.

één maand geleden

Hier om 11:30 in de ochtend gebroken vliezen op het toilet.

één maand geleden

Om 1.50 wakker geworden, eigenlijk direct heftige weeën, om 4.18 is onze zoon geboren.

één maand geleden

Reactie op Jojanne Meike

Om 0:30 dacht ik (weer) lichte voorweeën te hebben, rond 1:45 braken met wa ...
Prachtig! Hier nu 40+5 en m'n geduld raakt op 😩 M'n dochter was er met 39+5 spontaan, thuis. Verloskundige was er het op tijd. Gisteren gestript, maar heeft niks gedaan.

één maand geleden

Om 06:00 braken mijn vliezen in bed, om 13:00 is onze dochter geboren

één maand geleden

07.30 uur braken in bed mijn vliezen. 09.00 uur in ziekenhuis eerste weeën. 12.38 uur Dex geboren na 14 min. Pers weeen

één maand geleden

Bij 40+4 werden, na al dagen gerommel, rond 19u m'n weeën regelmatig en is onze dochter om 13:48u geboren.

één maand geleden

Het begon de hele dag met rommelen en zette door toen ik savonds in bed ging liggen en wilde gaan slapen

één maand geleden

Reactie op ML294

Prachtig! Hier nu 40+5 en m'n geduld raakt op 😩 M'n dochter was er met 39 ...
Het was een hele andere bevalling dan die van mijn eerste; en hoewel deze zoveel meer pijn heeft gedaan zou ik wel weer voor deze kiezen… Ik herstel sneller en heb meer energie 😊. Je wachten wordt vast heel snel beloond!

één maand geleden

Vorige week vrijdag met 40 weken begon het een beetje te rommelen. Had 1cm ontsluiting die middag bij controle bij de verloskundige. Vrijdag op zaterdag nacht begonnen de weeën regelmatig te komen rond 4 uur. Waren om 7 uur in het ziekenhuis en ze is om 1025 geboren😇

één maand geleden

Vanaf 17.00 blijkbaar weeen en 0:00 gebroken vliezen. 2 uur later zoontje geboren met spoedkeizersnede

één maand geleden

S'morgens om 6 uur begonnen bij mij de weeën 9 uur de verloskundige gebeld die was er om kwart voor 10, toen had ik 2 cm ontsluiting.. Om kwart voor 12 s'middags was ik in het ziekenhuis en kwart over 2 is ze geboren.. Mijn eerste bevalling, maar wat ging het ontzettend snel

één maand geleden

Net nadat wij 1 uurtje lagen te slapen om 23:45.. de ochtend erop om 11:05 is hij geboren. We waren nadien 48 uur wakker en helemaal kapot 🥴

één maand geleden

15-10 had ik om 19:00 voorweeen en gerommel. Kon ook niet slapen door de weeen, werd er steeds van wakker maar zette niet door. 16-10 pas ‘s avonds weer gerommel. En toen ik eindelijk diep in slaap viel om 02:00 (17-10) werd ik wakker om 04:00 met een intense wee. Het zette toen dus eindelijk door! 07:00 in het ziekenhuis en ons dochtertje is geboren om 18:10

één maand geleden

Reactie op Debjelovesdoggies

Het begon de hele dag met rommelen en zette door toen ik savonds in bed gin ...
Maar wat is rommelen iedereen heeft het daarover hoe moet ik dat voor me zien ? Heel nieuwsgierig

één maand geleden

Net voor het slapen gaan (half 12)! De weeën waren pas echt regelmatig om 4 uur ‘s nachts.

één maand geleden

Om 3:15 mijn braken mijn vliezen, en meteen kreeg ik heftige weeën. Om 4:15 waren we in het ziekenhuis en had ik al 7 cm ontsluiting. Om 6:41 is onze dochter geboren.