26 Reacties

één maand geleden

Ik had al een weekje eerder last van rommelen (menstruatie krampen, maar zet niet door - hier kan je gewoon nog dingen mee doen). Vervolgens vrijdag avond veel beweging van het kindje en met het afkolven van colostrum extreem veel harde buiken. Zaterdag om 20.30 uur weer na afkolven harde buiken, welke overgingen in weeën (krampen om de 3 minuten, 1 minuut lang). Om 22.15 uur had ik 2/3 cm ontsluiting. Om 01.15 uur had ik 4/5 cm ontsluiting. Vanaf 02.15 uur in bad gezeten en om 03.30 uur 10 cm ontsluiting. Met 45 minuten persen is ons zoontje geboren.

één maand geleden

Om 23.45 uur de eerste wee, meteen regelmatig. Om 4.28 uur is ze geboren na 8 minuten persen.

één maand geleden

1e kindje hier met 40+4 vanaf het middaguur een beetje gerommel. Wat zeurende pijn in rug. Vanaf halverwege de middag dacht ik dat het wel eens het begin kon zijn. Begin van de avond werd het toch wel duidelijk dat het begonnen was. Weeën werden langzaam wat krachtiger en korter op elkaar. Rond 20uur waren we in t ziekenhuis met 1cm ontsluiting. Volgende ochtend om 9.54 is onze dochter toen geboren. Weeën bouwde zich heel langzaam uit wat heel prettig was.

één maand geleden

Reactie op annemarievhuffelen

Ik had al een weekje eerder last van rommelen (menstruatie krampen, maar ze ...
Aan gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je? Ik heb een soortgelijke harde buiken moment + al voorweeën op de ctg. Lig nu met best wel wat buikpijn, maar hoop dat het vandaag doorzet.. ben nu 38+3.

één maand geleden

Reactie op Inayaaa20

Aan gefeliciteerd! Hoeveel weken ben je? Ik heb een soortgelijke harde buik ...
Dankjewel! Ik ben met 39+0 bevallen. Op het moment dat het doorzet, ga je merken dat het weeën zijn. Ze worden steeds sterker en je moet je er dan op focussen. Alvast veel succes, je kunt het!

één maand geleden

Reactie op annemarievhuffelen

Dankjewel! Ik ben met 39+0 bevallen. Op het moment dat het doorzet, ga je m ...
Ik hoop het echt!! Thanks Annemarie, de spanning begint al wel langzamerhand. Maar heb er aan de ene kant ook zin in omdat ik het dan heb gehad + mijn kleine meisje kan ontmoeten 🥹💗