20 Reacties
12 dagen geleden
Onze meid drinkt 1 borst per keer (blokvoeden op aanraden van de verloskundige ivm overproductie)
Meestal drinkt ze tussen de 15 en 30 minuten per keer. Overdag vaak langer dan 's nachts.
12 dagen geleden
Hier een meisje van 3 weken, drinkt 10 minuten ongeveer aan beide borsten per voeding. Soms wat langer, soms wat korter. Wissel elke voeding af met welke borst ik begin. :)
12 dagen geleden
Mijn zoontje is morgen 3 weken. Drinkt meestal 1 kant per keer en dan z’n 12 minuten ongeveer. Z’n 10 tot 12 keer op een dag.
Soms drinkt hij beide kanten (1 borst 15 min en dan leg ik hem andere kant aan).
12 dagen geleden
De kleine meid van 3,5 week krijgt 1 borst (blokvoeden) en drinkt van 5 minuten tot een halfuur of soms nog langer.
12 dagen geleden
Mijn zoontje is 2weken en drinkt nu meestal een kant 15/20 minuten of 2kanten en dan 6/8 minuten per kant. Hij drinkt 8x per dag
12 dagen geleden
Mijn kleine drinkt 1 borst per keer, tijd verschilt nogal maar het zit tussen de 4 & 9 minuten. Best heel kort, maar ik produceer veel melk en mini drinkt heel effectief waardoor ze in korte tijd binnen krijgt wat ze nodig heeft. Al zorgt dit nog wel geregeld voor verslikken en nog lang erna zuigbehoefte dus gebruiken we ook na de voeding geregeld een speen.
12 dagen geleden
Mijn zoon van 5 weken oud drinkt per keer 1 borst. Hij drinkt dan al vaak te veel. Soms doet hij er maar 5 minuten over maar kan ook heerlijk een half uur blijven hangen. Het is hier ook echt tijdgebonden. ‘s nachts wilt hij maar heel kort terwijl in de avond hij lekker lang blijft hangen.
11 dagen geleden
Mijn dochter van 5 weken oud dronk eerst beide borsten 10-15 minuten en daarna nog 2x een toetje aan beide borsten. En dat 10-12 keer per dag dus dat was nogal flink. Nu drinkt ze aan beide borsten ongeveer 5-10 minuten en is ze daarna helemaal voldaan elkaar. Wel nog steeds 8-10 keer per dag.