20 Reacties

12 dagen geleden

Onze meid drinkt 1 borst per keer (blokvoeden op aanraden van de verloskundige ivm overproductie) Meestal drinkt ze tussen de 15 en 30 minuten per keer. Overdag vaak langer dan 's nachts.

12 dagen geleden

Hier een meisje van 3 weken, drinkt 10 minuten ongeveer aan beide borsten per voeding. Soms wat langer, soms wat korter. Wissel elke voeding af met welke borst ik begin. :)

12 dagen geleden

Mijn dochtertje is vandaag 13 dagen en drinkt ongeveer tussen een half uur en drie kwartier, verdeeld over beide borsten.

12 dagen geleden

Mijn kleine is 2 weken en 1 dag en drinkt bijna 40 min

12 dagen geleden

Soms een uur soms 10.minuten

12 dagen geleden

Mijn zoontje is morgen 3 weken. Drinkt meestal 1 kant per keer en dan z’n 12 minuten ongeveer. Z’n 10 tot 12 keer op een dag. Soms drinkt hij beide kanten (1 borst 15 min en dan leg ik hem andere kant aan).

12 dagen geleden

De kleine meid van 3,5 week krijgt 1 borst (blokvoeden) en drinkt van 5 minuten tot een halfuur of soms nog langer.

12 dagen geleden

Onze baby is nu 3,5 week oud en drinkt ongeveer 15-25 min uit de eerste borst en dan nog 5-15 min uit de tweede.

12 dagen geleden

Mijn zoontje is 2weken en drinkt nu meestal een kant 15/20 minuten of 2kanten en dan 6/8 minuten per kant. Hij drinkt 8x per dag

12 dagen geleden

Mijn kleine is 2 weken echt drinkt de ene borst gerust ruim 30 minuten en als ze niet in slaap valt drinkt ze de andere borst ook zo nog een kwartier… ben altijd lang bezig naar mijn idee

12 dagen geleden

Voornamelijk aan 1 borst en dan qua tijd fluctueert het heel erg.

12 dagen geleden

Mijn kleine drinkt 1 borst per keer, tijd verschilt nogal maar het zit tussen de 4 & 9 minuten. Best heel kort, maar ik produceer veel melk en mini drinkt heel effectief waardoor ze in korte tijd binnen krijgt wat ze nodig heeft. Al zorgt dit nog wel geregeld voor verslikken en nog lang erna zuigbehoefte dus gebruiken we ook na de voeding geregeld een speen.

12 dagen geleden

5 weken en drinkt meestal 30-45 min per borst.

12 dagen geleden

De ene borst 20 minuten, en dan de andere 10-20. Mijn zoontje is nu 4 weken oud

12 dagen geleden

Mijn dochter is bijna drie weken oud en drinkt ongeveer vijf minuten per borst. Ze drinkt onwijs snel! 😅

12 dagen geleden

Mijn zoon van 5 weken oud drinkt per keer 1 borst. Hij drinkt dan al vaak te veel. Soms doet hij er maar 5 minuten over maar kan ook heerlijk een half uur blijven hangen. Het is hier ook echt tijdgebonden. ‘s nachts wilt hij maar heel kort terwijl in de avond hij lekker lang blijft hangen.

12 dagen geleden

Ons zoontje is bijna 9 weken oud (gecorrigeerd bijna 4) en drinkt een borst per keer, tussen de 15 en 30 minuten.

11 dagen geleden

Dochter van 5/6weken; drinkt tussen de 5-15minuten en ik geef maar 1 borst per voeding. Ze vraagt wel nog 8 keer om voeding per dag.

11 dagen geleden

Mijn dochter van 5 weken oud dronk eerst beide borsten 10-15 minuten en daarna nog 2x een toetje aan beide borsten. En dat 10-12 keer per dag dus dat was nogal flink. Nu drinkt ze aan beide borsten ongeveer 5-10 minuten en is ze daarna helemaal voldaan elkaar. Wel nog steeds 8-10 keer per dag.