5 Reacties
20 dagen geleden
Mijn ervaring was niet heel positief. Maar dit komt omdat ziekenhuis zelf er een potje van gemaakt heeft omdat het gewoon te druk was. Van anderen lees ik juist wel veel positieve verhalen.
Ballonnetje plaatsen was niet heel prettig maar goed te doen. Vliezen breken valt ook allemaal wel mee is zo gebeurd. De weeën opwekkers werden bij mij met 6 a 7 cm wel heftiger en toen heb ik toch coor pijnstilling gekozen. Vanaf toen begon de ellende. Dmv weeën opwekkers uitgezet op gegeven moment toen ruggenprik had gehad. Paar uur na ruggenprik kreeg ik koorts en dat had effect op onze hartslag en bloeddruk helaas(kans is klein). Na antibiotica aan het infuus waa het na aantal uren stabiel. Gingen de opwekkers weer omhoog uiteindelijk mocht ik om 1:30 persen tot 2:00 toen was er geen vooruitgang qua dalen van de baby en haar hartslag werd vlak dus is het keizersnede geworden.
Gingen op 21-09 ballontje plaatsen en 22-09 om 07:00 in ziekenhuis zijn. De kleine is geboren 23-09 om 03:49. Maar voor wat ik dus veel lees en zie heeft dit echt heel lang geduurd!
Dus ik hoop voor je dat het een goede ervaring wordt!
20 dagen geleden
Hier ging het snel.
Rond 17:00 ballonnetje geplaatst, rond 20:30 ballonnetje verloren, 7:30 vliezen gebroken, 8:30 gestart met weeenopwekkers en 13:00 geboren. Ik vond het ballonnetje plaatsen en breken van de vliezen niet fijn.
20 dagen geleden
Hier 08.30 ballonnetje geplaatst.
11.00 ballonnetje er uit.
12.00 vliezen gebroken
13.30 gestart met de weeënopwekkers
18.00 geboren
Hier voelde ik me met de weeënopwekkers wel gepusht van stand 1 naar stand 2. En ik kon zelf de 2e stand ook niet goed hebben, de weeën waren te heftig en er werd niet goed geluisterd naar mij, maar alleen gekeken naar de cijfertjes. Gelukkig pakte de verpleegkundige het wel goed op en had 'm weer naar stand 1 gezet. Voor de rest was het een goede inleiding en kijk ik er goed op terug
20 dagen geleden
Reactie op Robsa
Hier 08.30 ballonnetje geplaatst.
11.00 ballonnetje er uit.
12.00 vliezen ...
Daar ben ik bang voor idd, dat het te snel gaat qua weeen. Misschien dat ik meteen aan kan geven dat ze hem niet te snel omhoog moeten zetten?
20 dagen geleden
Reactie op Daisy19933
Daar ben ik bang voor idd, dat het te snel gaat qua weeen. Misschien dat ik ...
Bij ons waren ze heel meedenkend. Maar uiteindelijk wel maar 2 persweeen gehad. De opwekkers gingen volgens mij per 45/60 minuten omhoog.