17 Reacties

2 dagen geleden

Mijn dochter is morgen 6 weken, die krijgt op verzoek ook 120 cc

2 dagen geleden

Mijn kleine is 8 weken en krijgt 120 ml soms 130

2 dagen geleden

Onze kleine man van 3 weken en 4 dagen krijgt 120/130cc. Als we minder geven is het oorlog 😂 Mocht hij laten staan gaan we hem niet dwingen om verder te drinken.

2 dagen geleden

Hier zat hij ook met 3 weken op 120, al snel gingen we naar 150, daarna overgestapt op Nutrilon content en weer terug naar 120. Is nu 6 weekjes oud. Inmiddels bieden we weer 150 aan, soms gaat ie op, soms niet

2 dagen geleden

Hier ook 3 weken en 120+4 scheppen. Komt om de 3 a 4 uur. Leek mij ook veel maar minder is gewoon niet genoeg

2 dagen geleden

Hier 90cc elke 2.5/3 uur, ook s’nachts. Meneer is bijna 6 weken. Meer geven is geen optie, want dan komt hij alsnog elke 2.5/3 uur en drinkt hij dus teveel.

2 dagen geleden

Gekolfd 140 tot 160 ml mannetje is vrijdag 6 weken

2 dagen geleden

Mijn meisje is 3 weken en 4 dagen en krijgt 80. Is dat dan echt te weinig? Heb het idee dat ze meer ook niet op krijgt.

2 dagen geleden

Reactie op Mandy1985-

Mijn meisje is 3 weken en 4 dagen en krijgt 80. Is dat dan echt te weinig? ...
Leuk een leeftijdsgenootje haha, Mijn ventje is een klein varkentje hoor.. bij cb hadden ze het ook gezegd dst hij deze hoeveelheid nodig heeft.. als hij het niet op krijgt laten we het wel staan.. we vullen de fles met 120cc

2 dagen geleden

Ons zoontje krijgt 120cc+water. Eigenlijk al sinds we overgegaan waren op flesvoeding omdat hij zo bleef afvallen. Eerst een paar dagen begonnen met 90 maar al snel merkte we dat hij daar echt niet genoeg aan had. Hij is nu 3300g en is nu 4 weken.

2 dagen geleden

Mijn dochter is 5.5 week, ze krijgt overdag 120cc en de laatste voeding voor de nacht 150cc. Dit drinkt ze soms wel op en soms niet

2 dagen geleden

Dochter van 7 weken en 4,8 kg krijgt nu 6x120+6 aangeboden. Ze laat bijna altijd 30-40 cc over. 1 keer per 24 uur ongeveer drinkt ze een fles leeg

2 dagen geleden

Reactie op Mar-iem

Gekolfd 140 tot 160 ml mannetje is vrijdag 6 weken
Hi, ik kolf ook sinds kort en hij is nu 4 weken oud ik zit nu op 110cc maar merk dus dat dit niet genoeg is.. heb jij nog tips?

2 dagen geleden

Ons zoontje is 7 weken en drinkt 150 water + 5 schepjes (160) om de 4 a 5 uur. Drinkt alle flessen helemaal leeg. Hij was erg licht met zijn geboorte en het lijkt wel alsof hij dat zelf nu wil rechttrekken

één dag geleden

Probeer vooral te rekenen met lichaamsgewicht en niet in weken. Hoe oud een baby is zegt veel minder over behoefte dan lichaamsgewicht en hoe baby groeit 😊

één dag geleden

Reactie op Happymealtje

Dochter van 7 weken en 4,8 kg krijgt nu 6x120+6 aangeboden. Ze laat bijna a ...
120 ml is toch met 4 schepjes?

één dag geleden

Reactie op Doortje123

120 ml is toch met 4 schepjes?
Ja klopt. Typefout!