27 Reacties

één maand geleden

Reactie op Jezzica93

Mijn dochter is van 7 okt en drinkt tussen de 100-120 cc. Overdag 4u ertuss ...
Mag ik vragen wat ze weegt, ik heb een zoontje van 8 oktober?

één maand geleden

Reactie op starry94

Onze dochter is nu 7 dagen (van 12-10-2024) en drinkt 60cc. Ze heeft nu nog ...
Hier ook het zelfde en soms geeft hij aan dat hij meer wil dan tussen door 15-20 en we geven dit dan ook En ‘s nachts om de 3 uur

één maand geleden

Reactie op Denies38

Mag ik vragen wat ze weegt, ik heb een zoontje van 8 oktober?
Ze woog bij de geboorte 3612 gr (was 40+5 weken zwanger). Laatste keer wegen was maandag en zat ze bijna terug op geboorte gewicht (3550 gr). We gaan dinsdag pas weer wegen 😊

één maand geleden

Dochter 3 dagen oud, drinkt nu 40cc. Begonnen met borstvoeding maar op dag 2 overgestapt

één maand geleden

Reactie op baby2onthewayy

Dochter 3 dagen oud, drinkt nu 40cc. Begonnen met borstvoeding maar op dag ...
Ik ben ook op dag 4 overgestapt naar kunstvoeding. Liep voor ons alle drie niet zo lekker de bv…

één maand geleden

Reactie op Tinita93

Onze dochter ook! Ze heeft nu 7 voedingen van 60 cc ongeveer. Gaf ook veel ...
Volgens mij zijn wij trouwens én op dezelfde dag én in hetzelfde ziekenhuis bevallen.. hoe bijzonder🤭 Wel netjes dat ze al bijna terug is! Wij hadden ook een kleintje van 2346 maar ze zit nu sinds vandaag weer op gewichtstoename (2150) maar we hebben nog wel een weg te gaan! Johannesbroodpitmeel heb ik nog helemaal niet van gehoord, ik ga morgen eens met de kraamzorg overleggen!

één maand geleden

Reactie op starry94

Volgens mij zijn wij trouwens én op dezelfde dag én in hetzelfde ziekenhuis ...
Och wat leuk! Dat is heel toevallig! Volgens mij zeiden de verpleegsters dat er nog een lichtgewichtje geboren was net als onze. Gelukkig komt ze nu weer bij. Is toch even een zorgen.. Ja johannes broodpitmeel is voor ons echt een uitkomst. Ze spuugde zoveel terug en dat was zielig. En wij hebben daarbij de difrax fles en de 1,2,3 speen daarvan. Dan kun je draaien. Kijk maar wat je er wel of niet mee kunt😊