31 Reacties
4 dagen geleden
Onze dochter van bijna 6 weken krijgt 6 x 100 ml. Overdag elke 4 uur en snachts laten we haar zelf komen. Dat is of na 4 of 5 uur of ze slaapt door. Dan krijgt ze 8 uur na de laatste fles
4 dagen geleden
150cc komt rond de 3,5 a 4uur overdag en snachts na 3uur maar weet ik een uurtje te rekken met speentje. Dus meestal.
23/00.00 uur
3 a 4 uur
7 a 8 uur
4 dagen geleden
Reactie op aylinalken
150cc komt rond de 3,5 a 4uur overdag en snachts na 3uur maar weet ik een u ...
7 weken nu
3 dagen geleden
Onze zoon is bijna 7 weken (03-10) en krijgt 5x 150 ml (afgegoten) en 1 x 100 ml (nacht). Hij is denk ik 4.8/5 kilo.
3 dagen geleden
Mijn dochter meld zich normaal om de 4 uur en ineens vandaag om de 3 en is heel onrustig veel huilen..
Is dit een reden om de fles te verhogen?
3 dagen geleden
Reactie op BabyMamaJ
Onze zoon is nu 5 weken as donderdag en krijgt 5x 150ml. Is keurig op gewic ...
Is dat niet erg dat baby zolang zonder voeding is? Hier willen we dat liever ook ivm niet willen wakker maken.
3 dagen geleden
Reactie op momtobe202410
Mijn dochter meld zich normaal om de 4 uur en ineens vandaag om de 3 en is ...
Hoeveel ml geef je al?
3 dagen geleden
Reactie op Doortje123
Onze zoon is bijna 7 weken (03-10) en krijgt 5x 150 ml (afgegoten) en 1 x 1 ...
Oh mijn kindje ook dezelfde datum en vermoedelijk gewicht. Maar waarom maak je ‘‘s nachts een flesje van 100? Benieuwd
3 dagen geleden
Reactie op OplettendeEland377004
Oh mijn kindje ook dezelfde datum en vermoedelijk gewicht. Maar waarom maak ...
Hij drinkt eigelijk altijd maar Max 100, dus best wat ging door de gootsteen vandaar maar 100 😊
3 dagen geleden
Reactie op Doortje123
Hoeveel ml geef je al?
6x 120ml ze is 6 weken. Is al meer maar consutiebureau vond t goed want ze doet t er goed op maar hier zitten we ook al bijna dik 3 weken op
3 dagen geleden
Reactie op momtobe202410
6x 120ml ze is 6 weken. Is al meer maar consutiebureau vond t goed want ze ...
Je zou 150 kunnen maken om te zien of ze deze opdrinkt, dan weet je meteen of dat de oplossing is
3 dagen geleden
3 uur later is heel normaal... Het is tof als je kindje al vroeg lange stukken doorslaapt maar dat is eerder de uitzondering. Past in het algemeen genomen nog niet bij de ontwikkeling. Vanaf 6 weken gaat er langzaamaan meer tijd tussen de nachtvoedingen zitten. Dan gaat steeds meer een dag nacht ritme vormen. Rond de 3 maanden zit er gemiddeld zo'n 6 uur tussen 's nachts.
Hier verschilt het een beetje. Onze kleine is 5 weken oud en er zit gemiddeld 2,5 tot 3,5 uur tussen de voedingen. ' S nachts wel eens een uitschieter naar 4 en dat compenseert dan vaak weer doordat er dan later weer 2 a 2,5 tussen zit. Zo heeft ze altijd wel 8 voedingen.
Ik geef borstvoeding dus heen ervaring met kv maar zou denken dat er niets op tegen is om 1 fles per dag20ml meer te geven? Valt te proberen lijkt me.
3 dagen geleden
Reactie op Mommytobe00
Hoeveel geven jullie jullie kindje van 2 weken oud? En meg 3 weken?
Ons zoontje is morgen 3 weken. Wij bieden hem nu bijna een week elke voeding 120cc aan. Heel wisselend drinkt hij dit leeg of laat hij bijv 30cc staan.