35 Reacties

één maand geleden

Mijn dochtertje was 3700 gram bij de geboorte en past al twee weken in maat 50. Ik moet wel zeggen dat ze in het begin weinig meebewegen met aankleden, waardoor het veel handiger is om een oversized maatje 56 aan te trekken 😜

één maand geleden

Ik had 6 setjes voor 50 en 56 en 62. Kleine is met 4780 geboren en heeft amper 50 aangehad, nu 2 wk oud. Ligt er ook net aan hoe groot je baby is. Ligt er ook net aan wat je hebt qua kleertjes. Boxpakjes zijn wel heel fijn en kleding die heel erg rekt, zodat je eigen hand in de mouwtjes past. Liever doe je ook niets over het hoofd merk ik. Kleding die niet mee rekt draagt ze niet omdat aankleden dan echt vervelend is. Sommige dagen poept ze zichzelf 3x onder, maar dat heb je zo weer schoon in de was. Qua rompers zijn overslag rompers heel fijn, vooral de bamboe van de hema, maar die van de zeeman zijn ook prima.

25 dagen geleden

Mijn dochter is geboren met 2900 gram en we gaan nu de derde week in met maat 50! In de eerste week zat maat 50 nog los, inmiddels zit het gewoon zoals het hoort! Ik had zo’n 5 setjes en dat was/is echt te weinig! Wij wilde de was niet steeds aanzetten voor een paar setjes kleding, maar toen ze twee keer achter elkaar een spuitluier had kwamen er erachter dat je dan toch te weinig hebt met 5 setjes. Dus of toch elke dag wassen of meer setjes zou mijn advies zijn.

25 dagen geleden

Onze dochter is nu 3 weken, geboren met 3146 gram en 48 cm. Past perfect in maat 50. Nog steeds en ze is nu 3150. Verwacht dat ze er nog wel even in zit. Hebben totaal 2 setjes en 3 boxpakjes en dat is voor ons ruim voldoende. Ze draagt de kleding 2 dagen (lekt niet door en geen ongelukjes tot nu toe).

25 dagen geleden

Ik had weinig kleding in maat 56, dit zou snel te klein zijn hoorde ik. Alles wat ik heb gekregen is maat 62 en 68 ook.. Ik had een paar setjes mee in maat 56 tijdens de bevalling maar we moesten nog 4 dagen in het ziekenhuis blijven en daarna nog 3 dagen in een kraamhotel geweest en ik was echt in no- time door de kleding heen want hij moest meerdere malen per dag verschoond worden qua outfits, ik schaamde me kapot want na een week van huis moest ik gewoon vieze kleding uit de zak halen ( kijken welke het minst vies was) om bij hem aan te trekken. Ik werd er zelfs op aangesproken door de kraamzorg in het hotel dat hij wel 2 lagen aan moest maar ik had dus echt niks meer en had al kleding bij laten kopen en in het ziekenhuis kleding gekocht. Door de keizersnee kon ik zelf ook niet veel doen, geen handwas. Ik had voor mezelf ook geen kleding meer aan het einde van de week, alleen nog vieze kleding. Heb me zó armoedig gevoeld! Was ook niet van plan een week van huis te blijven dus was totaaal niet voorbereid.

25 dagen geleden

Nou uiteindelijk gebruik ik echt maar paar 56. De meest makkelijke rompertjes gaan hier aan.

25 dagen geleden

Hi, ons dochtertje past 50 nog niet, maar 44 is krap. Weet iemand waar ze grote maat 44 verkopen of juist echt kleine maat 50?

25 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Hi, ons dochtertje past 50 nog niet, maar 44 is krap. Weet iemand waar ze g ...
Noppies is een merrk wat over het algemeen klein valt, en Hema vaak aardig ruim!

25 dagen geleden

Reactie op MamavanSanne

Noppies is een merrk wat over het algemeen klein valt, en Hema vaak aardig ...
Dankje!! Ga meteen ff kijken op de site

25 dagen geleden

We hebben een redelijk lange baby maar bleek echt te weinig in maat 50 te hebben.. Had ongeveer 7 pakjes? Nu verdubbeld hahaha. We merkten dat we de meegroei pakjes het fijnste vonden plus We hebben geen droger dus sommige dagen heel wat ongelukjes met vieze kleding waardoor er erg weinig overbleef. Kon toen weer lekker losgaan met shoppen tijdens de nachtdienst hahah

25 dagen geleden

Reactie op lvo1821

Dankje!! Ga meteen ff kijken op de site
Dit is mijn ervaring van onze oudste in ieder geval en van wat ik om mij heen hoorde!

25 dagen geleden

Reactie op AJ1988AJ

Ik had weinig kleding in maat 56, dit zou snel te klein zijn hoorde ik. Al ...
Wat een vervelend gevoel moet dat zijn geweest :(. Was er niemand die iets kon brengen voor zowel jou als de baby?

25 dagen geleden

Ik had eerst ook iets van 5 setjes, maar dat is inderdaad te weinig in het geval als je een paar keer op een dag moet verschonen. Mijn tips zouden zijn omslagrompers ipv over het hoofd, spuugslabbertjes ( scheelt weer ourfits wisselen bij reflux) en dingen kopen in maat 50/56, die gaan langer mee!

25 dagen geleden

Toch meer 50 nodig. Ook omdat onze zoon met 38.4 is geboren en 3260 woog.