Hoi dames,
Misschien leuk voor de mama’s met groeiecho’s (of pretecho’s) om hier het gewicht van je kindje te delen met het termijn? 😊
Ik heb net een groeiecho gehad. Nu 27+6 weken en 1263 gram 🥹 ze heeft hier even een inhaalslag gemaakt gelukkig 🙌🏼
Nu ik de reacties zo lees krijg ik een hele grote baby ben ik bang maar mij ...
Maak je geen zorgen. Zoals vaker gemeld zijn de foutmarges behoorlijk groot, en ook speelt je eigen bouw mee. Als je zorgverleners zich geen zorgen maken, hoef jij dat ook niet te doen❤️
Heeft er toevallig iemand een grafiek met de groeicurve voor de baby tijdens de zwangerschap met op de ene as het aantal weken en op de andere as het gewicht? Graag ook met de percentiel lijnen
Als je groeicurve baby zwangerschap opzoekt in Google zie je veel verschill ...
Dit had ik al gedaan, maar aangezien het voornamelijk groeicurves zijn voor na de bevalling èn niet elke bron op google even betrouwbaar is was ik benieuwd of iemand vanuit haar vk/gyn een meer betrouwbare curve heeft
Vorige week groeiecho gehad en vandaag stond doppler gepland maar deze arts was zo lief en begripvol dat ze toch gemeten heeft. Met 33,5 week 1730 gram, ze valt buiten de curve en is dus te klein maar laat haar eigen groei zien. Zo geruststellend!!