454 Reacties

3 maanden geleden

30 weken, 1934 gram. Vandaag voor 2e x een suikertest gedaan, maar wederom een goede uitslag. Word nu doorverwezen naar de gynaecoloog voor een consult. 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Onze kleine was vandaag precies 1500 gram

3 maanden geleden

35+3 vandaag, 3676 gram. Durf niet meer 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Janneke_

30 weken, 1934 gram. Vandaag voor 2e x een suikertest gedaan, maar wederom ...
Vinden ze dit veel dan voor je termijn? Als ik zo in dit topic lees zie ik eigenlijk meer grote babys dan kleine baby’s

3 maanden geleden

Ons kleintje is niets aangekomen blijft hangen op 900gram. Suikerfeest was gewoon goed, hierdoor weer meer onderzoeken

3 maanden geleden

Reactie op wondertje_1989

Vinden ze dit veel dan voor je termijn? Als ik zo in dit topic lees zie ik ...
Ja. Dit is een berekening op basis van de gedane metingen. Hoofd is qua grootte p90, buikje p98 en het beenbotje was zelfs p100. 🙈 Qua uitgerekende datum zit het hoofd omgerekend op +2 weken, het buikje op +3 weken en de benen lopen zelf 4 weken voor in groei. Dus ik ben ook wel benieuwd wat de gyn ervan zegt... 😅

3 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Ons kleintje is niets aangekomen blijft hangen op 900gram. Suikerfeest was ...
Maar jullie kleintje heeft trisomie 18 geloof ik toch?

3 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Maar jullie kleintje heeft trisomie 18 geloof ik toch?
Dat klopt maar hij vecht nog steeds

3 maanden geleden

Reactie op Littleduck

Dat klopt maar hij vecht nog steeds
Ja zeker!! Strijdertje 🩵 Maar misschien daardoor wel klein of staat dat niet in verband?

3 maanden geleden

Reactie op Suzi98

Ja zeker!! Strijdertje 🩵 Maar misschien daardoor wel klein of staat dat ni ...
Ze vonden dat nu wel erg is dus extra controle voor hun doen. Omdat zijn groei nu echt af is gaan wijken

3 maanden geleden

32 weken en 1400 gram. Wederom een klein poppetje. Over 2 weken weer een groei echo om haar wel extra in de gate te houden. Onze eerste was ook een mini dus ik denk dat we gewoon kleine baby's maken. Voor nu gelukkig nog niet echt zorgen

2 maanden geleden

Vandaag 34+6, schatting 2552 gram Mag de rest van de afspraken bij verloskundige afronden, hoef niet meer naar het zh😊

2 maanden geleden

34+0 2419 gram, hij loopt nog netjes in zijn eigen curve 😊

2 maanden geleden

35+1 (gisteren) woog ze bijna 2500 gram

2 maanden geleden

1657 gram bij 30+6! Heel netjes geloof ik

2 maanden geleden

Mij werd met 30w wijsgemaakt dat 1600 gram echt te zwaar was voor dat termijn. Als ik het hier zo lees is het allemaal prima… ik moest gelijk testen op diabetes enzo. Als ik jullie hier zie zeggen dat het gewoon goed nieuws was om rond dat gewicht te zitten, vraag ik me echt een beetje af waarvoor ze mij ‘bang’ hebben gemaakt 😅 achja, goed dat ze het hebben gecontroleerd dan maar. Heb gelukkig geen diabetes en de groei is ondertussen lager dan p97. 🙃

2 maanden geleden

2409 gram bij 35 weken.

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Mij werd met 30w wijsgemaakt dat 1600 gram echt te zwaar was voor dat termi ...
Het is niet per se hoog maar het ligt heel erg aan het lijntje. Als je kindje bijv steeds rond p20 groeit (ik noem maar wat) en hij is ineens p60, dan is dat wel iets wat opvallend is

2 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Het is niet per se hoog maar het ligt heel erg aan het lijntje. Als je kind ...
Het was voor mij de eerste groeiecho 🥹 dus er was toen nog niet echt een lijntje.. ik ben met 30 weken overgenomen door het ziekenhuis, ze hadden niets om het mee te vergelijken zeg maar

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Het was voor mij de eerste groeiecho 🥹 dus er was toen nog niet echt een l ...
Ah ook niet van een 20 weken echo? Want daar vergeleken ze het bij mij mee. Als je die hebt gedaan tenminste