454 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kaastosti

Ah ook niet van een 20 weken echo? Want daar vergeleken ze het bij mij mee. ...
Die heb ik wel gehad bij een echopraktijk, maar die heeft het ziekenhuis niet in handen. Dus vandaar zo gek..

2 maanden geleden

Bijna 1800 gram bij 34 weken

2 maanden geleden

34.6 weken —> 2700 gram 🙈

2 maanden geleden

Mijn eerste echo na de 20 weken zou de liggingsecho zijn over twee weken, maar bij de controle deze week wilde ze toch even kijken omdat ze hoog lag maar niet groot voelde. Toch een bovengemiddelde baby met 2400gr bij ik 33+2. Vooral heel lange beentjes, die zaten al op 37+2. Ik ben zelf best klein en ook niet gek veel aangekomen dus merk dat ik het toch wat vervelend vind. Terwijl de baby is helemaal gezond en daar ben ik blij mee en heb ook geen zorgen voor de bevalling verder.

2 maanden geleden

35weken en 2800 gram!

2 maanden geleden

Lees dat veel mama's zich zorgen maken vanwege het geschatte gewicht.. het is een schatting. Ze zitten er vaker naast dan dat ze het juist hebben. Zie reacties over extreem groot of heel zwaar terwijl in het zh wordt gezegd dat onze meid een keurig (wel groot maar in proportie) gewicht heeft.. en die wordt dan zwaarder geschat. Bij mijn beide kids zaten ze er naast dus zie het wel. Komt vast allemaal goed.

2 maanden geleden

Reactie op Suzi98

35+3 vandaag, 3676 gram. Durf niet meer 🥹
Ik heb hetzelfde..krijg jij ook de glucose test?

2 maanden geleden

32weken, 1900gr 🩷 Heel benieuwd met 36 weken, de laatste groeiecho 🤭

2 maanden geleden

Bij 31 weken was de schatting van onze kleine man 1600 gram. Dinsdag weer een echo (voor laag liggende placenta gezien op de 20 weken echo) Toen zeiden ze ook "welvaartsbuikje" .. Onze verloskundige was t daar niet mee eens en vind het een prima gewicht!

2 maanden geleden

Reactie op Sher1991

Ik heb hetzelfde..krijg jij ook de glucose test?
Haha die is niet meer nodig want ik heb zwangerschapsdiabetes helaas. Ik spuit ook al insuline.

2 maanden geleden

Ik ben nu 32.5 weken onderweg en ze weegt 1800 g 💕 Dat zal een fijn meiske worden. P20 op de lijn.

2 maanden geleden

32 weken - 2000 gr

2 maanden geleden

31+5 - 2080gr💙

2 maanden geleden

34+0 3000gram Op deze groeicurve zou kleintje 8,5pond zijn bij 40 weken

2 maanden geleden

Voor wie zich zorgen maakt om de grootte, mn verloskundige legde net uit dat boven het 95ste percentiel de foutmarge ruim een pond is

2 maanden geleden

34+5weken 2,394, ik vond dit weinig aangezien mijn eerste zoon met 4 kg geboren is, verloskundige zei dat hij binnen de normaal zit, maar ik maak me wel beetje zorgen. Wat denken jullie?

2 maanden geleden

Vanochtend met 33+6 gemeten en wordt geschat op 2775 gram. 🩵

2 maanden geleden

34+2 - 2295gr onze babyboy 💙

2 maanden geleden

Reactie op Akica

34+5weken 2,394, ik vond dit weinig aangezien mijn eerste zoon met 4 kg geb ...
Waarom maak je je zorgen?

2 maanden geleden

35+4 en 2845 gram