Hoi dames,
Misschien leuk voor de mama’s met groeiecho’s (of pretecho’s) om hier het gewicht van je kindje te delen met het termijn? 😊
Ik heb net een groeiecho gehad. Nu 27+6 weken en 1263 gram 🥹 ze heeft hier even een inhaalslag gemaakt gelukkig 🙌🏼
Of hij wel goede gewicht tot geboorte datum bereikt. Hoef voor mij niet weer kind van 4 kg maar nog 4 weken te gaan, kan nooit nog kilo de bij groeien, of wel 🧐
Of hij wel goede gewicht tot geboorte datum bereikt. Hoef voor mij niet wee ...
Ja hoor zeker kan dat. Laatste weken komen ze bijna alleen maar bij in gewicht en gaat het het hardst. Alle energie gaat nu nog in het vetjes maken en niet meer in lengte of organen dus komt echt goed
Of hij wel goede gewicht tot geboorte datum bereikt. Hoef voor mij niet wee ...
Mijn 2de zoon woog bij geboorte nog geen 3 kilo en de kilo's vlogen er na geboorte aan. Je moet hem nu eens zien, zo'n reus! Terwijl zijn broer, die veel zwaarder woog bij geboorte, maar een smalletje is. Dus komt allemaal goed. Zolang ze op hun eigen curve blijven is er niks aan de hand. Anders hadden ze dat echt wel tegen je gezegd. + ze zitten er heel vaak naast. Hij kan zomaar ineens veel zwaarder zijn bij geboorte. Ze komen laatste weken 200 g per week aan
Mijn 2de zoon woog bij geboorte nog geen 3 kilo en de kilo's vlogen er na g ...
Precies dit! Mijn dochter woog 2700 gram en we verwachten nu ook een kleiner mannetje van nog geen 3 kg maar dat wilt echt niks zeggen. Klein maar sterk 💪
35+6, 3371 gram. Bovengemiddelde baby, maar groeit wel op zijn eigen lijn door.
Mag inleiden tussen 38 en 39 weken, maar dat kan ik tegen die tijd nog beslissen.