454 Reacties

2 maanden geleden

Vorige week 33+5 2140 kg❤️

2 maanden geleden

Reactie op lizF

Waarom maak je je zorgen?
Of hij wel goede gewicht tot geboorte datum bereikt. Hoef voor mij niet weer kind van 4 kg maar nog 4 weken te gaan, kan nooit nog kilo de bij groeien, of wel 🧐

2 maanden geleden

Reactie op Akica

Of hij wel goede gewicht tot geboorte datum bereikt. Hoef voor mij niet wee ...
Ja hoor zeker kan dat. Laatste weken komen ze bijna alleen maar bij in gewicht en gaat het het hardst. Alle energie gaat nu nog in het vetjes maken en niet meer in lengte of organen dus komt echt goed

2 maanden geleden

Reactie op Akica

Jazeker wel! Ons werd verteld dat de laatste vier weken ongeveer 250g per week groei is. Dat was op percentiel 50-70

2 maanden geleden

Reactie op LarissaWhitley

Bij 31 weken was de schatting van onze kleine man 1600 gram. Dinsdag weer e ...
Bij ons was het in het ziekenhuis p73 qua buikje, boven gemiddeld en bij verloskundige 2 weken later p40. Het gaat alle kanten op 🤭

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Mij werd met 30w wijsgemaakt dat 1600 gram echt te zwaar was voor dat termi ...
Mijne werd met 29 weken op 1900 gram p95😅 en heb niks gehoord over glucose test ofzo

2 maanden geleden

Reactie op Akica

Mijn 2de zoon woog bij geboorte nog geen 3 kilo en de kilo's vlogen er na geboorte aan. Je moet hem nu eens zien, zo'n reus! Terwijl zijn broer, die veel zwaarder woog bij geboorte, maar een smalletje is. Dus komt allemaal goed. Zolang ze op hun eigen curve blijven is er niks aan de hand. Anders hadden ze dat echt wel tegen je gezegd. + ze zitten er heel vaak naast. Hij kan zomaar ineens veel zwaarder zijn bij geboorte. Ze komen laatste weken 200 g per week aan

2 maanden geleden

Reactie op lizF

Mijn 2de zoon woog bij geboorte nog geen 3 kilo en de kilo's vlogen er na g ...
Precies dit! Mijn dochter woog 2700 gram en we verwachten nu ook een kleiner mannetje van nog geen 3 kg maar dat wilt echt niks zeggen. Klein maar sterk 💪

2 maanden geleden

33.0 weken en 2000 gram. P42 met vooral een wat groter hoofd en buik en beentjes op p19.

2 maanden geleden

31 weken - baby 1: +/- 1800 kg en baby 2: +/- 1600 kg 👶🏼👶🏼💕

2 maanden geleden

35+6, 3371 gram. Bovengemiddelde baby, maar groeit wel op zijn eigen lijn door. Mag inleiden tussen 38 en 39 weken, maar dat kan ik tegen die tijd nog beslissen.

2 maanden geleden

32+3, ongeveer 1600 gram. We zitten nu op p7 gemiddeld. Over 2 weken weer een groeiecho.

2 maanden geleden

Ongeveer 2300 gram afgelopen vrijdag met 34+3. Baby groeit gemiddeld op p47. Wij krijgen een meisje.

2 maanden geleden

32 weken precies en 2126 gram

2 maanden geleden

Ik heb 2 weken geleden echo gehad was toen 31 weken ongeveer 1650 gram Wij krijgen een jongentje 💙

2 maanden geleden

34+5 en geschat op 2700gram 💙

2 maanden geleden

35+1 2940g 🩵

2 maanden geleden

Met 31.6 was ze 1895 gram

2 maanden geleden

36 weken, 3200 gram schatting en P70. Met 32 weken was de kleine 2850 gram en P90.

2 maanden geleden

Met 35.3 3000 gram P86