Hoi dames,
Misschien leuk voor de mama’s met groeiecho’s (of pretecho’s) om hier het gewicht van je kindje te delen met het termijn? 😊
Ik heb net een groeiecho gehad. Nu 27+6 weken en 1263 gram 🥹 ze heeft hier even een inhaalslag gemaakt gelukkig 🙌🏼
I.v.m eventuele placenta die voor de uitgang zou liggen met 20 weken, gisteren met 30 weken nog een echo gehad. De kleine jongen werd geschat op 1330 gram.
Gelukkig ligt de placenta goed en niet voor de uitgang.
Verschilt helaas echt per verloskundige wij hebben ook geen echo meer 🥲
Zegt allemaal niks hoor. Mijn eerste zou volgens de groeiechos heel groot zijn. Geloof p85 ongeveer en die is geboren met 3030 gram. De tweede zou juist heel klein zijn. Geschat op 2800 gram en die woog 2900 gram, dus allemaal prima.
Beter om er gewoon vanuit te gaan dat je kindje mooi groeit en als ze vermoeden dat dit niet zo is, laten ze het wel weten.
Gisteren, 30+6… 2234 gram.. p99..
nu denk ik zelf wel dat ik anderhalve week verder ben. Op basis van cyclus en eerste dag van laatste menstruatie en conceptie
Is een groeiecho een standaardprocedure bij jullie verloskundige? Ikzelf ben nu 32 weken zwanger, maar heb geen groeiecho gehad. Heb dus ook geen idee hoe groot m’n kindje nu is.
Zou wel benieuwd zijn..😅