454 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Krissies

Hoe weten jullie dit? Ik heb na de 20 weken echo geen enkele echo meer..
Wij hebben een extra pakket genomen waar wat meer echo’s en check ups zijn moesten wel een eigen bijdrage van 200 euro bij betalen, de rest zat bij mijn aanvullende verzekering.

3 maanden geleden

31+3 1799 gram🩷

3 maanden geleden

Vandaag groeiecho gehad op 28+4 en onze kleine speklap is 1717 gram en zit op P99 😅 gelukkig was wel alles mooi in verhouding

3 maanden geleden

28+3 1300 gram

3 maanden geleden

Reactie op Zoë94

Is een groeiecho een standaardprocedure bij jullie verloskundige? Ikzelf be ...
Verschilt per verloskundige, ik heb bijv met 30 & 34 een groei echo en Indian nodig met 36 een liggingsecho maar ik lees van wel meer dat er na 20 weken geen echo meer is tenzij er aanleiding voor is

3 maanden geleden

Ik heb bij alle echo's die ik heb gehad + pretecho's echt nog nooit het gewicht gehoord..🫣 vragen jullie hierom of wordt dit medegedeeld? Toevallig heb ik morgen een groeiecho omdat ik lichamelijk niet zo lekker ga dus ga daar naar vragen, maar het verbaasd mij dat dit nooit is gezegd 😅

3 maanden geleden

Reactie op Mowin13

Ik heb bij alle echo's die ik heb gehad + pretecho's echt nog nooit het gew ...
We moesten onverwachts naad de gynaecoloog. Daar werd het ons gewoon medegedeeld. Verder nog niet eerder gehoord:)

3 maanden geleden

Bij de 30 weken echo rond de 1500

3 maanden geleden

Bij 28 weken 1267 gram ☺️

3 maanden geleden

31+2 1780 gram

3 maanden geleden

Reactie op Mowin13

Ik heb het afgelopen week bij de groeiecho voor het eerst gehoord. Daar ook voor het eerst überhaupt meer info over buikomtrek en bovenbeen botlengte gehoord ;)

3 maanden geleden

Reactie op Mowin13

Mij ook niet hoor haha, 12 aug een groeiecho en dan vraag ik er ook maar naar

3 maanden geleden

27+6, 1147gr🩷

3 maanden geleden

Reactie op Mowin13

Ook bij 20 weken niet? Daar hebben wij het gehoord. Heb met 31 weken vanwege medische redenen een groeiecho, anders zou ik het ook niet geweten hebbeb 🤷‍♀️

3 maanden geleden

30+1 en op 1700🫶🏻

3 maanden geleden

Met 30w ongeveer 1600 gram!

3 maanden geleden

30+2 en 1690 gram

3 maanden geleden

Reactie op Mowin13

Ik heb het niet eens gehoord bij m’n groeiecho van 30w en daarvoor ook niet.. ik heb zelfs na de groeiecho nog gebeld uit nieuwsgierigheid, maar de assistente zei dat dat niet was gemeten. Uiteindelijk belde de gynaecoloog voor iets en die vertelde toen toch nog even het gewicht. Dus bij mij zijn ze ook niet zo spraakzaam geweest 😂

3 maanden geleden

30+2 en geschat op 1596 gram 💖

3 maanden geleden

Wow pas nu ik al deze reacties zie komt binnen dat mijn meisje echt aan de lage kant zit… wist wel dat ze rond P5 zat tijdens de groeiecho met 29 weken en 1000 gram maar in vergelijking is dat toch ineens nog duidelijker