809 Reacties

6 maanden geleden

14 +1 en 4.1 kg aangekomen Hopelijk dit trimester wat minder behoefte aan brood en chips 🫠

6 maanden geleden

13+5 en 0,3 aangekomen. Maar mijn buik ziet er wel uit of ik 5 kilo zwaarder ben 🥴

6 maanden geleden

Reactie op Suuuzle

13+5 en 0,3 aangekomen. Maar mijn buik ziet er wel uit of ik 5 kilo zwaarde ...
Hahahaha ja dit 🫢

6 maanden geleden

18+5 weken en 2.5 kg aangekomen

6 maanden geleden

Inmiddels 18+2 en nog niks aangekomen

6 maanden geleden

morgen 14 weken en weeg nu 72 kilo ik woog voor de zwangerschap 75 kilo en bij de intake 70 dus ben nu langzaam weer iets aangekomen na dat ik was afgevallen door braken en misselijkheid

6 maanden geleden

18 weken en een kilo erbij. Terwijl ik niet heb hoeven spugen in het eerste trimester

6 maanden geleden

Lastig te zeggen want de ene dag weeg ik meer dan de andere. Ik denk 1 kilo met 15+5 weken. Ik maakte me zorgen dat ik te weinig was aangekomen maar de gyn zei dat het niet gek was

6 maanden geleden

Na 2 miskramen te hebben gehad ben ik vandaag 13 +2. En alles staat op pauze bij ons. Hebben negatieve nipt test gehad😞 ze hebben downsyndroom gevonden alleen weten we nog niet waar. Morgen (31-4) krijgen we verder onderzoek. Dus zit nu in de spreekwoordelijke wachtkamer. Durf niks te denken of hopen. Ben alleen maar bang 😔. Sorry moest het even van me afschrijven

6 maanden geleden

Reactie op joyce de jong bommel

Na 2 miskramen te hebben gehad ben ik vandaag 13 +2. En alles staat op pauz ...
Ach, wat een verdrietig nieuws. Dat is enorm schrikken! Ik heb er geen ervaring mee, maar is er mee te leven of zou het een reden zijn de zwangerschap af te breken? Lijkt me heel moeilijk, lucht vooral je hart❤️ Veel sterkte morgen 🍀❤️

6 maanden geleden

Veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd 🤗

6 maanden geleden

Ach, wat een verdrietig nieuws. Dat is enorm schrikken! Ik heb er geen er ...
Als het dat echt is. Is het voor ons een reden om af te breken hoe moeilijk ook. En dan stoppen we ook met onze kinderwens want al 2 jaar bezig en ik ben bijna 36 en mijn man gaat naar de 38. Dus al met al zoals het er naar uit ziet gaat het hier wss stoppen voor ons 😔

6 maanden geleden

Heftig! En zeker omdat je al zo’n lange weg bent gegaan. Bij ons kwam uit de vruchtwaterpunctie down. Wij zijn nu in afwachting van een echo over 2 weken en beslissen dan hoe en wat verder. Sterkte met het wachten!

6 maanden geleden

14+2 een kilo erbij

6 maanden geleden

18+2 en nu 0,4kg aangekomen

6 maanden geleden

14 weken, 1,5 kilo aangekomen.

6 maanden geleden

Reactie op Dev1Dal

In een week tijd eerst nog iets afgevallen, daarna 1,5 kg aangekomen. Wee ...
Week 16 gewicht 74 kg. Ik begin nu boven mijn startgewicht uit te komen. Help, mijn buik groeit!! Haha 😅

6 maanden geleden

Reactie op Marla23

Heftig! En zeker omdat je al zo’n lange weg bent gegaan. Bij ons kwam uit ...
Dankjewel. Heb nu net de punctie gehad alleeb was het vlokken ipv vruchtwater omdat ik daar nog niet ver genoeg voor was. Donderdag of vrijdag de uitslag.

6 maanden geleden

Ik ben nu 13+5 maar ben nog steeds niks aangekomen. Niet misselijk geweest of overgegeven. Blijf op mijn start gewicht. Is dit normaal? Of hoorde ik wel al wat aangekomen te zijn? Ik eet ook gewoon genoeg

6 maanden geleden

18+1 en 1,7 kilo aangekomen