809 Reacties
6 maanden geleden
18 weken en 3 kg afgevallen. Ik geef wel al 13 weken over dus het afvallen valt eigenlijk nog enorm mee. 🙈
6 maanden geleden
15 weken en 7 kilo afgevallen. Ik kan ziezo nu geen eten binnen houden .
6 maanden geleden
Reactie op EVR073🤰
Nou ik ben 18 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen. Schaam me dood als ik ...
Joh ik nog net geen 16 weken en 3 kg. Lekker los laten, iedereen groeit anders.
6 maanden geleden
Reactie op Celine34
Same here, ben al 6 kilo aangekomen en ben 18 weken ik wil echt janken voel ...
Zo herkenbaar! Ik walg ook echt van mezelf als ik in de spiegel kijk.. hopelijk wordt dat steeds beter.. voor jou hopelijk ook. We zijn zwanger en dragen een kindje! Dat is belangrijker dan die stomme kilo's. 💗
6 maanden geleden
Ik ben 15 weken en schommel elke keer nog steeds op hetzelfde gewicht..
6 maanden geleden
18.3 en 2,5 kilo boven startgewicht, 4 kilo boven laagste gewicht (was afgevallen ivm HG)
6 maanden geleden
Reactie op NoëlleBS
Dit is helemaal niet gek hoor! Hier staat bij 18 weken gewoon 5 kilo en ied ...
Ik ben 18+4 en ben ook 6 kilo aangekomen. Het voelt dubbel want ik spreek inderdaad collegas die in een hele zwangerschap 8 kilo zijn aangekomen. Maargoed ik woog voor mijn zwangerschap 60kg dus het is ergens ook wel logisch dat die extra kilos nodig zijn.
6 maanden geleden
Reactie op EVR073🤰
Nou ik ben 18 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen. Schaam me dood als ik ...
Hier 4,3 kg aangekomen en morgen 15 weken.
Dus je hoeft je nergens voor te schamen❤️
6 maanden geleden
15+2 en ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben als de dood dat ik weer zoveel aankom als bij de eerste (23kg), daar moest ik de laatste 13 kilo er toch echt afkrijgen met lijnen, niets ging vanzelf door bv 😅 probeer gezond te eten, maar zoveel honger...
6 maanden geleden
In het begin snel wat kilos aan gekomen (10 weken 3 kilo). Maar ben nu 18 weekjes en totaal 4 kilo erbij. Ik merk dat de kilo's me niet zo veel zeggen, en dat ik vooral heel trots ben op mijn veranderende lijf waar (tot nu toe) een gezond kindje in groeit. Dat moeten we ook zeker niet vergeten, zolang jij en je kindje maar goed in hun vel zitten 💜
6 maanden geleden
Vandaag 15+3 en mijn buik begint nu wel echt te groeien. Gewicht lijkt nu ook echt een stuk sneller te stijgen en dat is helemaal oké.
Ik wil/ben me niet aan het volvreten maar ben ook aan het genieten ☺️ en zolang het maar goed gaat met onze kleine!
Ieder lichaam en zwangerschap is anders en iedereen is mooi op je eigen manier. Geniet er van meiden zolang het maar goed gaat met onze wondertjes! 🩵🩷