809 Reacties

6 maanden geleden

18 weken en 3 kg afgevallen. Ik geef wel al 13 weken over dus het afvallen valt eigenlijk nog enorm mee. 🙈

6 maanden geleden

15 weken en 7 kilo afgevallen. Ik kan ziezo nu geen eten binnen houden .

6 maanden geleden

17+4wkn anderhalf kilo aangekomen

6 maanden geleden

Nou ik ben 18 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen. Schaam me dood als ik dit zo lees bij de rest 😫 woog hiervoor 66 kilo en ben 1.72. Normaal gewicht dus. 2 kilo overgehouden aan vorige zwangerschap.

6 maanden geleden

Reactie op EVR073🤰

Nou ik ben 18 weken zwanger en al 5 kilo aangekomen. Schaam me dood als ik ...
Joh ik nog net geen 16 weken en 3 kg. Lekker los laten, iedereen groeit anders.

6 maanden geleden

Reactie op EVR073🤰

Hier hetzelfde. Ik ben 18 weken en inmiddels al 7 kilo aangekomen ... volgens mij werkt het gewoon bij iedereen anders, geen zorgen over maken

6 maanden geleden

Reactie op Nina300

Hier hetzelfde. Ik ben 18 weken en inmiddels al 7 kilo aangekomen ... volge ...
Same here, ben al 6 kilo aangekomen en ben 18 weken ik wil echt janken voel me zo dik. Keek gister naar me foto’s waar ik ‘dun’ was

6 maanden geleden

Reactie op Celine34

Same here, ben al 6 kilo aangekomen en ben 18 weken ik wil echt janken voel ...
Zo herkenbaar! Ik walg ook echt van mezelf als ik in de spiegel kijk.. hopelijk wordt dat steeds beter.. voor jou hopelijk ook. We zijn zwanger en dragen een kindje! Dat is belangrijker dan die stomme kilo's. 💗

6 maanden geleden

Ik ben 15 weken en schommel elke keer nog steeds op hetzelfde gewicht..

6 maanden geleden

18.3 en 2,5 kilo boven startgewicht, 4 kilo boven laagste gewicht (was afgevallen ivm HG)

6 maanden geleden

17 weken en zit onder/net op startgewicht. Wel al baby bump!

6 maanden geleden

Reactie op EVR073🤰

Dit is helemaal niet gek hoor! Hier staat bij 18 weken gewoon 5 kilo en iedereen is anders! https://www.24baby.nl/zwanger/groei-zwangere-buik/18-weken-zwanger-buik/

6 maanden geleden

Reactie op NoëlleBS

Dit is helemaal niet gek hoor! Hier staat bij 18 weken gewoon 5 kilo en ied ...
Ik ben 18+4 en ben ook 6 kilo aangekomen. Het voelt dubbel want ik spreek inderdaad collegas die in een hele zwangerschap 8 kilo zijn aangekomen. Maargoed ik woog voor mijn zwangerschap 60kg dus het is ergens ook wel logisch dat die extra kilos nodig zijn.

6 maanden geleden

Reactie op EVR073🤰

Hier 4,3 kg aangekomen en morgen 15 weken. Dus je hoeft je nergens voor te schamen❤️

6 maanden geleden

15+2 en ongeveer 3 kilo aangekomen. Ben als de dood dat ik weer zoveel aankom als bij de eerste (23kg), daar moest ik de laatste 13 kilo er toch echt afkrijgen met lijnen, niets ging vanzelf door bv 😅 probeer gezond te eten, maar zoveel honger...

6 maanden geleden

Reactie op Nina300

Zo herkenbaar! Ik walg ook echt van mezelf als ik in de spiegel kijk.. hope ...
Dat is wel zo inderdaad. Ik snoep ook veel, ik rookte voorheen nu coldturkey gestopt door zwangerschap denk ook daardoor. Maar goed zoals je zegt we dragen een kindje!

6 maanden geleden

16weken 2.4 kilo aangekomen

6 maanden geleden

In het begin snel wat kilos aan gekomen (10 weken 3 kilo). Maar ben nu 18 weekjes en totaal 4 kilo erbij. Ik merk dat de kilo's me niet zo veel zeggen, en dat ik vooral heel trots ben op mijn veranderende lijf waar (tot nu toe) een gezond kindje in groeit. Dat moeten we ook zeker niet vergeten, zolang jij en je kindje maar goed in hun vel zitten 💜

6 maanden geleden

Reactie op Celine34

Dat is wel zo inderdaad. Ik snoep ook veel, ik rookte voorheen nu coldturke ...
Super knap dat je coldturkey bent gestopt! Echt sterk van je :)

6 maanden geleden

Vandaag 15+3 en mijn buik begint nu wel echt te groeien. Gewicht lijkt nu ook echt een stuk sneller te stijgen en dat is helemaal oké. Ik wil/ben me niet aan het volvreten maar ben ook aan het genieten ☺️ en zolang het maar goed gaat met onze kleine! Ieder lichaam en zwangerschap is anders en iedereen is mooi op je eigen manier. Geniet er van meiden zolang het maar goed gaat met onze wondertjes! 🩵🩷